צרו קשר
חפש באתר

פתרונות משלימים ל SAP

קבוצת NessPRO מסייעת ללקוחותיה לנהל מערכות ארגוניות מבוססות SAP ולצמצם אי-תאימות בין הטכנולוגיה לאתגרים העסקיים. הצוות הארגוני נדרש לבצע יותר, בזמן קצר יותר ועם פחות משאבים וזאת בסביבה עסקית המשתנה תדיר ועם נפחי מידע עצומים. פתרונות משלימים ל SAP מאפשרים גישה פרואקטיבית לניהול תשתיות הנתונים בארגון. תנו לנו לעזור לכם להטמיע כלים יעילים ואוטומציה לניהול מיטבי של מערכות עסקיות.

Banyas – מיפוי תהליכים עסקיים בסביבת SAP

Banyas מביאה חדשנות מהפכנית אל עולם מערכות ה-ERP. החברה פיתחה פתרון המאפשר לזהות ולגלות מהם התהליכים העסקיים הארגוניים האמיתיים המתרחשים בסביבת ה-SAP. הבנת תהליכים אלו מאפשרת לארגון לענות על שתי סוגיות מרכזיות:

  • אילו פעולות הארגון מבצע?
  • למה הארגון מבצע פעולות אלו – מה מטרתן?

התשובה לשאלת ה"מה?" מותאמת לכל ארגון וארגון לפי הפעולות שהוא זקוק להן. עד כה לא הייתה דרך לקבל תשובה אובייקטיבית לשאלת ה"למה?", הפתרון של חברת Banyas מספק אנליזות העונות לשאלה זו, מענה אובייקטיבי מבוסס נתונים. בנוסף, מייצר הפתרון של Banyas תיעוד תהליכים מתוקנן ומספק אנליזות השוואתיות על מנת לזהות תהליכים לא יעילים, תהליכים אנורמליים, וחריגות מתהליכים תקניים.

Automated Business Scenario Identifier

תוסף עבור סביבת SAP על מנת למכן את הזיהוי, התיעוד, והניתוח של תהליכים עסקיים בארגון. הפתרון גורם למהפיכה במערכות ה-ERP. הוספתו לסביבת SAP הארגונית מאפשרת לגלות מהם באמת התהליכים העסקיים המתקיימים בארגון. זהו תוסף SAP מובנה עבור סקירה מקיפה וזיהוי בזמן אמת של תהליכים עסקיים הספציפיים לארגון. כמו כן, הפתרון מספק כלי ניתוח מתקדמים עבור ביצוע אנליזות לתהליכים ארגוניים עסקיים.

יתרונות מיפוי תהליכים עסקיים והבנתם

  • מיפוי תהליכים מייעל החלטות - מיפוי תהליכים בארגון מספק נראות מלאה של הפעולות שבאמת מתבצעות בתוך הארגון. אם תמונות שוות אלף מילים, אז מיפוי תהליכים שמבוצע כראוי יכול להשתוות למיליון דולר ואף סכום גבוה יותר כמשתמע מתהליכי קבלת ההחלטות ארגוניות המבוססות נתונים.
  • פתרון סוגיות עסקיות בארגון – מנהלים יכולים לזהות את קיומן של בעיות מגוונות מדו"חות שונים ממחלקות שונות. דו"ח פיננסי יכול להצביע על כך שיחידה עסקית מסוימת החלה לדווח שעות נוספות מרובות. דו"ח מכירות יכול לרמוז על כך שנוצר עיקוב אספקה משמעותי מול הזמנות מלקוחות. במקרים אלו, על המנהלים להצליח ולזהות שקיימת בעיה למצוא את הפתרון עבורה –מיפוי התהליכים העסקיים בעזרת הפתרון של Banyas מאפשר להנהלה איתור בעיות שאינו תלוי במחלקה מסוימת שכן המיפוי מסייע לפרק את התהליך המורכב ביותר על מנת לזהות את המקור לבעיה שנוצרה.
  • מיכון הכנסת הקלט הנדרש של תהליכי SAP עבור קסטומיזציה של SAP SolMan - קיים Web service הממכן תקשורת בין Banyas™ לכלים אחרים.
  • הבנה עמוקה של כל שלבי התהליך בפועל - כאשר תהליך מתחיל בנקודה A ומסתיים בנקודה Z, לא תמיד קל לזהות באיזה שלב לוקח התהליך זמן רב מדי או היכן ישנו בזבוז רב של עלויות. בעזרת מיפוי תהליכים ניתן לקבל הבנה מלאה כיצד תהליך מתרחש בפועל (לא איך הוא היה אמור להתרחש). בעזרת המיפוי ניתן לחשוף את אי התאימויות בין המצוי לרצוי – ברגע שתהליך ממופה לחלוטין, ניתן להבין היכן הוא סוטה מהרצוי ולקבל את התובנה הדרושה כיצד לתקן זאת.
  • רגולציה וביקורת - מיפי תהליכים מסייע בעת הטמעה של רגולציה חדשה או לפני ביצוע Audit.
  • הגברת היעילות - מיפוי תהליכים מאפשר לזהות צווארי בקבוק, שלבים שאינם מוסיפים ערך, חזרות מיותרות, פעולות מבזבזות וכיוצא בזה.
  • זיהוי סיכונים – מיפוי תהליכים מאפשר לזהות היכן קיימים סיכונים לתהליכים עסקיים ואילו בקרים קיימים או נדרשים להוספה על מנת למזער סיכונים.
  • הדרכות - היכולת לבצע מיפוי תהליכים בכל עת מסייעת גם בעת הכשרת עובדים חדשים או הדרכה של עובדים ותיקים בתהליכים חדשים.
  • הטמעת Best Practices בארגון - מיפוי תהליכים מאפשר למנהלים לזהות כיצד תהליך מסוים מבוצע בצוותים שונים בארגון. כך ניתן לזהות דרכים לא יעילות לביצוע תהליך מסוים מול זיהוי Best practice לביצוע אותו תהליך. בעזרת תובנה זו ניתן לוודא הטמעה לרוחב הארגון של שיטות העבודה היעילות ביותר.
  • Get a ‘snapshot’ of your business – מיפוי תהליכים עסקיים מאפשר לארגון לקבל בכל רגע נתון 'תמונת מצב' כיצד הארגון אכן פועל. אותה תמונת מצב מאפשרת להגיע לתובנות כיצד הארגון יכול לפעול בצורה יעילה וחסכונית יותר מחר.

IntelliCorp – ניהול מחזור החיים ליישומי SAP

המטרה המוצהרת של IntelliCorp היא לספק ללקוחותיה יישומי תוכנה חזקים לפתרון מגוון האתגרים של סביבת ה-SAP המביאים ל-ROI מיידי עבור הארגון. מוצרי החברה הינם מהירים להטמעה, קלים לשימוש, ומבטיחים לספק תובנות אל סביבת ה-SAP הארגונית במגוון תחומים כמו רישוי, אבטחה, ניתוח קוד, שדרוגים, בדיקות, מעבר אל HANA ועוד.

לחברה ניסיון של למעלה מ-30 שנה בפיתוח פתרונות חכמים לניהול מחזור החיים של יישומי וסביבת ה-SAP. משרדי החברה נמצאים בסאן חוזה, קליפורניה. החברה היא certified partner של SAP ושל HP ונחשבת למובילה בתחום SAP Application Lifecycle Management Analytics.

אנליטיקס למחזור החיים של יישומים לסביבת SAP

LiveCompare™ הינו פתרון חכם לניהול מחזור החיים של יישומי SAP. הפתרון תומך בכל שלבי מחזור החיים כולל בקרה ושדרוגים. LiveCompare הינו All-in-one solution, המשתלב ישירות עם מערכות SAP על מנת לספק ניתוחים ודיווחים מבוססי עובדות. ממשק המשתמש מבוסס היישומים של הפתרון תומך בכל אנשי המקצוע של צוות ה-SAP ומאפשר ניתוח בכל זמן, בכל מקום ומכל התקן.

פתרון מיטוב מחזור החיים של LiveCompare מבית IntelliCorp יוצר שינוי מהפכני בדרך בה ארגונים מנהלים את מחזור החיים של מערכות ה-SAP. התוכנה ממכנת את הניתוח של כל שינוי ומזהה בבירור את ההשפעה הצפויה על הפונקציונאליות הקריטית של הארגון, מבקרה ועד שדרוגים. היתרונות של LiveCompare הוכחו אצל יותר משליש מן החברות Fortune 500 אשר מריצות SAP כאמצעי להורדת עלויות, מזעור מאמץ ושיפור איכות לאורך מחזור החיים של SAP.

הנתונים מדברים בעד עצמם:

  • מזעור מאמצי ניתוח ידניים - עד 95%.
  • מזעור היקף בדיקות ה-SAP השוטפות - עד 50+%.
  • הפחתת תיקונים ופעולות דיאגנוסטיקה של קוד - עד 85+%.
  • מיכון מוחלט של בקרה ידנית.
  • מזעור סיכונים ושיפור האיכות הכוללת של מערכות SAP.

תוכנת LiveCompare מכילה יותר מ-200 תבניות המתוכננות לענות על כל סוגיות המפתח של מחזור החיים בסביבת SAP ארגונית. LiveCompare Studio הוא כלי לפיתוח תבניות אלו על מנת לאפשר התאמה אישית ומתן מענה לכלל הסוגיות הקשורות למזעור עלויות, מזעור סיכונים ומזעור המאמץ בניהול מחזור החיים של SAP.

שימושים בניתוח וניהול מחזור החיים

השימוש במוצר מאפשר לתת מענה לשאלות כמו:

  • כיצד משתמשים ביישומי SAP לכל אורך הארגון?
  • מהי הכמות של ה-Custom code הקיים במערכות ה-SAP הארגוניות?
  • מהי הכמות של ה-Custom code הנמצא בשימוש?
  • כיצד אוכל לזהות איזה Custom code עליי לבחון?
  • כיצד אני מזהה תסריטי בדיקה לריצה?
  • האם סביבת הבדיקות שלי מסונכרנת עם סביבות ה-QA/PRD?
  • האם סביבת הפרויקטים מסונכרנת עם סביבת BAU?
  • מי בארגון, יושפע מהשינויים הצפויים במערכת?
  • האם על משתמשי הקצה לעבור הכשרה מחודשת?

Revelation Software Concepts – ניהול גרסאות ושינויים

החברה מייצרת פתרונות המאפשרים לארגונים לספק יישומי SAP מהר יותר ובאופן אמין יותר. טכנולוגיות האוטומציה של ה-SAP פורצות הדרך מסייעות ללקוחות החברה להגביר גמישות עסקית ולזרז שינויים בכלכלה דיגיטלית המשתנה במהירות. כאחת מהחברות הראשונות בתחום האוטומציה לסביבת SAP ארגונית, מספקת חברת RSC חדשנות טכנולוגית עבור המורכבות של סביבות ה-SAP.

מטרת החברה מתחילת דרכה הייתה פשוטה – להעלים תהליכים מרובי עבודה ידנית מסורתיים על מנת לעמוד בדרישות הגוברות של נפחים גדולים של שינוי, במהירות גבוהה יותר ועם פחות סיכון.

Rev-Trac Platinum & Rev-Trac Insights הם בין הפתרונות שחברת RSC מייצרת.

להניע שינויים ולנהל גרסאות במערכות SAP ארגוניות

Rev-Trac™ מבית Revelation Software Concepts

The solution for SAP Change management and release automation

מערכות SAP משתנות בתכיפות, במיוחד בארגונים גדולים שלהם צרכי עיבוד מידע נרחבים ומודולים עסקיים דינאמיים. על מנת לשמר זרימת מידע תוך כדי שינויי מערכות, יש צורך קריטי בתוכנת ניהול שינויים שלמה אשר תסייע לצוותים להגיב במהירות לצרכים עסקיים תוך כדי שמירה על יציבות סביבת הייצור.

פתרון Rev-Trac מאפשר למחלקות ה-IT הארגוניות המיישמות סביבות SAP לספק מיכון ואכיפה עבור כל תהליכי ומשימות השינוי על מנת להשלים שינויי SAP בביטחה, בגמישות וביעילות – אפילו בסביבות העסקיות הדינאמיות והמורכבות ביותר. בעזרת כלי זה, הצורך לנהל שינויים דרך תהליכים ידניים, כלים מורכבים, מסמכים אלקטרוניים ואינטראקציות בינאישיות נחסך.

הנתונים מדברים בעד עצמם:

  • מזעור של עבודה ידנית בעת ניהול שינויים - עד 98%
  • שיפור של זמני סיום פרויקט - עד 35%
  • וידוא תקינה של תהליכי השינוי דרך אכיפה. שיפור איכות השינוי ומזעור מאמצי בקרה - עד 90%
  • מניעת שגיאות טרנספורט הניתנות למניעה והנגרמות כתוצאה מפיתוח מקבילי ודריסות - עד 99.9%

היתרונות לניהול גרסאות ושינויים בכלי תוכנה אוטומטיים

  • SAP Change release automation
  • אכיפה של Segregation of duties ודרישות SOX אחרות.
  • תהליכי אישור ממוכנים לחלוטין, איסוף חתימות אלקטרוניות, אכיפת תהליכים ומיגרציה של טרנספורטים למזעור עלויות פר שינוי.
  • מערכת דו"חות מקיפה למטרות History & Audit.
  • ניהול שינויים פשוט עבור N and N+1 landscapes עם מאפייני שיפור אוטומטיים על מנת להפחית באופן משמעותי מאמצי שדרוג והפחתה של סיכונים במהלך התהליך.
  • חיסכון בתקורה של ניהול הכלי עם Out-of-the-box configuration flexibility.
  • מנהל בקלות תוספות, שינויים והסרות של מערכות SAP ללא הצורך בקנפוג מחדש אל נתיבי טרנספורטים.
  • SAP-Certified as an ABAP add-on.
  • SAP-Certified as an Integration to Applications on SAP HANA.

מה אומרים המשתמשים?

“Rev-Trac drives our SAP change management process, completely automating our transport management process, eliminating a labor-intensive process, and easing our demanding schedule.” VERIZON COMMUNICATIONS

Xpandion

אקספנדיון הינה ספק מוביל של פתרונות תוכנה בתחום ניהול סיכונים והפחתת המשאבים הנדרשים לניהול מערכות. פתרונות התוכנה מספקים ניטור, בקרה, שליטה ותכנון מחדש של סיכונים הנובעים מהתנהגות משתמשים במערכות הארגוניות.

החברה פיתחה את חבילת התוכנה ProfileTaylor לניהול סיכונים אפליקטיביים במערכות עסקיות, והיא מוסמכת ע"י SAP.

החברה הינה שותפה של חברת SAP בקטגוריית ISV ובנוסף נבחרה לתוכניות השותפים היוקרתיות EchoHub ו-PartnerEdge המבטיחות קשר ישיר עם SAP.

בשנת 2012 נבחרה חברת אקספנדיון ע"י חברת גרטנר כ-Cool Vendor in IT Asset Management.

ניטור התנהגות משתמשים וניהול סיכונים

ProfileTailor Dynamics מבית XPandion

ProfileTailor הינה מערכת אנליטית מתקדמת לניטור וניתוח התנהגות משתמשים בסביבת SAP. הפתרון מאפשר לארגונים לנהל, להבין ולשלוט בקלות בהרשאות והתנהגות המשתמשים לרוחב מערכות SAP. הפתרון של אקספנדיון, ProfileTailor , מספק ראות מלאה וניטור בזמן אמת של אופן השימוש במערכת של כל משתמש, ושולח התראות בעת זיהוי של כל התנהגות חריגה, כולל רמת סיכון הנובעת ממנה.

היתרונות של ProfileTailor

  • 100% External installation – Non-intrusive to SAP.
  • ממשק ידידותי ופשוט שאינו דורש מומחיות SAP – פתרון אידאלי עבור בקרים, CISO, CIO וכדומה.
  • התראות על שימוש והתנהגות של פעילויות קריטיות והתנהגות חריגה של משתמשים.
  • מוודא חלוקת הרשאות בהתאם לצורך.
  • תהליכים עסקיים מוגדרים מראש עבור משימות מבוססות הרשאה.
  • שליטה מלאה בפעילות משתמש ומתן הבנה על התנהגות העובד במערכת ה-SAP.
  • מאפשר תהליכי בקרת הרשאות יעילים.
  • זיהוי חלוקת הרשאות אופטימלית המתבססת על שימוש אמיתי וצרכים מוגדרים. כולל פונקציונאליות Firefighter.
  • חילול אוטומטי של מגוון רחב של דו"חות, כולל Activity logs, low usage, limited usage roles ועוד.
  • מאפשר נעילה אוטומטית יעילה של חשבונות משתמש רדומים.
  • הגדרה וניטור של חוקי Segregation of duties.
  • השגת ראות מלאה בסבבת SAP – לדעת בכל עת מי המשתמשים המורשים לבצע איזה סוג של פעולו ואלו פעולות אכן בוצעו על ידי אלו משתמשים.

EPI-USE Labs - שיפור ביצועים וניהול נתוני SAP

חברת EPI-USE Labs מפתחת פתרונות מותאמים לארגונים עסקיים על מנת לשפר ביצועים ולטייב את ניהול התהליכים והנתונים בסביבית SAP. הפתרונות של החברה מיועדים לתת מענה בתחומים של Landscape, Security, HCM, Reporting, Variance analysis management. החברה שמה דגש על מקסום הביצועים וטיוב הניהול של מערכי SAP כדי לסייע ללקוחותיה לקבל החלטות עסקיות מהירות ומדוייקות יותר. התוכנה והשירותים של החברה מסייעים ליצור מערכי SAP חזקים יותר, המאפשרים לארגונים לחסוך כסף ומשאבים רבים ע"י פישוט וזירוז ניהול הנתונים. בכך מסייעים הפתרונות השונים לניווט מוצלח באתגרים עסקיים תוך מתן ערך מקסימאלי. החברה עובדת בשיתוף פעולה מלא וצמוד עם לקוחותיה לאספקת פתרונות מותאמים בשיפור מתמיד.

חברת EPI-USE Labs משנה את פני התפעול בארגונים באמצעות מתן מענה בתחומים הבאים:

⦁ אבטחת מידע רגיש ומערכות רגישושת בסביבת SAP
⦁ הפקת מידע אמין לצרכי בדיקות
⦁ השגת תאימות ועמידה בדרישות רגולציה
⦁ מודרניזציה של מערך HR
⦁ ניהול סיכוני מידע בסביבת SAP
⦁ הפקת מידע בסביבת BW לפי דרישה
⦁ אופטימזציה למערכות SAP
⦁ ניווט בשבילי פיתוח עתידיים לסביבת SAP

Data Sync Manager

Data Sync ManagerTM (DSM) הוא פתרון להעתקה מהירה ורבת עוצמה של נתוני SAP , התומכת בסביבות SAP ERP, SRM, CRM, SCM, BW and GTS. הפתרון מותאם לעבודה עם HANA.

המוצר נועד לאפשר עבודה עם נתוני בדיקה אמינים במערכות QA ו- Dev בסביבת Business Warehouse (BW). ניתן בקלות לערבל נתונים רגישים כדי לשמרם חסויים ועם זאת לעמוד בדרישות של תיאימות ותקינה. הפתרון מאפשר ליצור במהירות מערכות חדשות תוך הקטנת תביעת הרגל בזמן רענון או יצרית קליינטים לבדיקות ולהעתיק נתונים לפי דרישה, וזאת בשילוב עם ערבול נתונים לצורכי אבטחת מידע.

הפתרון, בעל הסמכה חברת SAP - SAP®-certified - מורכב מארבעה מוצרים משלימים שניתן להשתמש בכל אחד מהם בנפרד, אך עוצמת הפתרון נעוצה בשימוש משולב בהם:

  • Client SyncTM להעתקת Client יעילה.
  • Object SyncTM עבור קבלת נתוני בדיקות אמינים בעת הצורך.
  • Data SecureTM עבור הגנה על נתונים רגישים.
  • System BuilderTM לבנייה מהירה של System Shell.

יתרונות ה-DSM

  • מיזעור סביבות הבדיקות ב-75% ע"י יצירת קליינטים יעילים ורזים המותאמים למטרות שונות של תמיכה, הדרכה, בדיקות וכן הלאה.
  • מיזעור עבודה ידנית ב-50%.
  • הטלת חסיון על מידע רגיש ביציאות ונקודות גישה כדי לאפשר סנכרון מהיר ובטוח למערכות ענן
  • הגדלת ערבול על מנת לשמר נתונים ב 80%
  • זירוז תהליכי בדיקה בעד ל 90%
  • הסמכה של SAP
  • מותאם לעבודה על HANA

System BuilderTM

System Builder הינו פתרון מאפשר לצוותי ה-Basis לבנות System Shell חדש במהירות, כאשר לגודל מערכת המקור אין כל השפעה על ההשקעה בהקמת המערכת החדשה. המשתמש יכול לייצר העתק מלא של כל המידע, Repository objects & Client independent data ממערת היצור לעותק שבו מיצרים מ ערכת Non-Production חדשה, וזאת ללא Client data – בזמן קצר ביותר.

בניית מערכת חדשה במהירות עם Repository זהה למקור, כולל Client 000, Client 066 ואופציונאלית Client 001.

יתרונות

  • יצירת SAP system shell תוך מיזעור המשאבים הדרושים לכך
  • יצוא של העתק מלא עבור ה-System repository בזמן קצר
  • שימוש בעיבוד תהליכים במקביל וטכניקות של פיצול טבלאות לשיפור ביצועים לפי דרישה
  • המערכת החדשה מכילה את Client 000, Client 066 ולפי בחירה גם את Client 001
  • תיאום מלא של Repository objects & Client independent data עם PRD
  • הוספה של נתונים עדכניים בעזרת Object Sync\Client Sync.
  • יצירת סביבות הדרכה/בדיקות המסונכרנות עם PRD.

Client SyncTM

Client Sync הוא פתרון המאפשר למשתמש לבחור תת-קבוצה של נתוני Client על מנת לייצר Client פונקציונאלי במלואו, בשטח מוקטן. השימוש ב- Client Sync מאפשר לחסוך עד 80% משטח הדיסק, זאת על ידי הדרה של קבוצות נתונים מסויימות למטרות חסכון ו/או אבטחה. הכלי מהיר ומאפשר חיסכון של עד 90% בזמן העתקות לאחר אופטימזציה של כמות הנתונים המועברים ומפני שאין צורך בתהליכי Post- Processing.

הפתרון מאפשר הגדרה מראש של קבוצות פרופיל להרצה מהירה וקלה יותר בעת העתקת קבוצות נתונים מסוימות:Customizing, User Administration, Master Data, InfoObject only, Transactional Data, InfoCubes and related data, Only HCM Data, Full Copy.

הפתרון מספק הצגה ויזואלית ברורה של ההעתקה המתוכננת וקבלת דיווח לגבי ניטור התקדמות וסטטוס סנכרון דרך הודעות SMS, SAP או דוא"ל וגם דרך יישום בסמרטפון.

יתרונות

  • מאפשר יצירתמערכות חדשות ללא הפרעה
  • יצירה של Functional Clients מלאים עם השפעה מועטה על המערכת
  • חיסכון של עד 80% בשטח דיסק
  • שילוב של Transactional document flows על מנת לשמר את שלמות הנתונים
  • התמודדות עם System splits & mergers
  • חיסכון בזמן העתקות
  • הקטנת עומס העבודה על צוותי ה-Basis

Object SyncTM

Object Sync הוא פתרון המאפשר למשתמשים לבחור נתונים ברמת העצמים העסקיים של SAP, כמו Material data, או ברמת ה-Transactional flow (כמו Purchasing flow), ולהעתיק זאת למערכת Non-Production. המשתמשים יכולים להעתיק נתונים לפי דרישה מתוך הנתונים אליהם יש להם גישה.

הפתרון כולל למעלה מ- 1,000 עצמים עסקיים מסביבות SAP מגוונות כולל: ERP (Including HCM), SRM, CRM, SCM, BW and GTS והוא גם מותאם עבור HANA. לפתרון תצוגה מקדימה של הסנכרון הצפוי וסקירה של העצמים הנבחרים כולל Integration and flow objects. ניתן לעשות שימוש חוזר בסנכרונים פופולאריים דרך השימוש בתבניות או תמיכה במשתמשים בעזרת בחירה מוגדרת מראש. כמו כן ניתן לבצע סנכרונים בעזרת RFC, או בעזרת File import/export כדי ליבא או ליצא נתונים רבים עבור הדרכות ולמערכות מרובות.

ניתן להוסיף אפשרויות כגון: Custom objects, customer-defined tables, conversions. ניתן להשתמש באפשרות Mass copy על מנת להעתיק HR Planning data או תת קבוצות פונקציונאליות כמו OM, TE, להעתיק צבירי נתונים מורכבים של HCM כגון CATS או Payroll. כל זאת בעת שמירה על מספר עצמבים ללא סיכון של טווחי מספרים, שימור שלמות הנתונים בעת ההעתקה בסביבות מבוזרות תוך ערבול ומיסוך של נתונים רגישים.

יתרונות

  • קבלת נתוני Production עדכניים וברי תוקף עבור בדיקות והדרכה בכל רגע נתון, לפי הצורך
  • חסכון בצורך ובמאמץ של שחזור נתוני בדיקות והדרכה באופן ידני
  • שחזור תרחישים ספציפיים למטרות תמיכה בסביבת הייצור
  • הגנה על נתונים רגישים בעת ההעתקה
  • שמירה על עקביות במידע במערכות מבוזרות
  • קבלת הנתונים ללא סיוע של צוותי ה-Basis
  • הפתרון עומד בדרישות תקינה לתעשיות שונות וסטנדרטים כגון: Sarbanes-Oxley and The UK Data Protection act.

Data SecureTM

Data Secure מהווה פתרון אבטחת מידע מלא למיסוך נתוני SAP, וזאת על מנת להגן על מידע רגיש בארגון. רוב פתרונות מיסוך הנתונים הקיימים כיום מאפשרים מיסוך רק לאחר העתקת המידע למערכת המטרה. טכניקה זו נקראת “In Place” Masking.

לעומת זאת, בעזרת Data Secure ניתן להביא את אבטחת המידע באמצעות מיסוך לרמה חדשה לחלוטין, וזאת על ידי יישום טכניקת “Source Side” Masking. בגישה זו, המידע עובר מיסוך עוד לפני שהוא עוזב את מערכת המקור. הנתונים הרגישים המקוריים אינם מועתקים לעולם, כך שהסיכון שהם ייחשפו לגורם הלא נכון פוחת באופן ניכר.

מיזעור משמעותי נוסף לרמת הסיכון של פריצות אבטחה במערכות מושג על ידי מתן אנונימיות לנתונים במערכת Non-Production. לפתרון יכולת עיבוד רב עוצמה עבור נפחי נתונים גדולים והוא מספק גם מיסוך רב מערכתי עבור Dependent Data. בעזרת טווח חוקי ערבול והתנהגויות רחב יכול המשתמש להתאים את השימוש בפתרון לצרכיו המדוייקים. ערבול ומיסוך נתונים מתאפשר גם כשאין צורך בהעתקתם. הפתרון עומד בכל תקני הגנת המידע הגלובאליים כגון: Sarbanes-Oxley, UK Data Protections Act, BDSG.

יתרונות

  • Cross-system masking.
  • חוקי מיסוך גמישים הניתנים להתאמה לכל ארגון
  • שימוש חוזר בפרופילי מיסוך פופולאריים
  • מיועד לעבודה עם נפחי נתונים גדולים בצורה מיטבית
  • Source-side masking
  • המידע המעורבל מייצג נאמנה את המידע המקורי למטרות בדיקות ותמיכה
  • הורדה משמעותית של הסיכון הכרוך בזליגת מידע

 

Documentum OpenText – ניהול מידע ומודיעין עסקי

Information Management and Business Intelligence

Documentum הינה פלטפורמת ניהול תוכן המובילה בעולם. המערכת מאפשרת עבודה מבזרת בסביבה פתוחה ובעלת יכולת גידול והתאמה לצרכי הלקוח. את המערכת ניתן להתאים ליישומים עתירי תוכן ולאחסן בה מיליוני אובייקטים של מידע ללא פגיעה בביצועים.

פתרון האוטומציה והתזמור של OpenText מאפשר לארגון להגביר יעילות לצד שמירה עקבית על איכות וקיצור זמני התהליכים. למערכת מטרה של העלמת חוסר יעילות ומניעת שגיאות בהקצאות משימות לצד חסכון במקורות, קיום תקשורת עקבית, והרכבת תהליכים נכונה. המערכת פועלת אצל לקוחות ארגוניים מתעשיות הבריאות והאנרגיה וגם בתחום הפיננסים ובמגזר הציבורי.

העלמת חוסר יעילות – לקיצור תהליכים וקבלת החלטות מושכלת

המערכת פועלת בגישה מקיפה של ניהול מקרה, ולא מסתפקת רק בהצמדת מסמכים לתהליכי BPM ישנים. תכתובת בדואר אלקטרוני ותהליכים נוספים המתבצעים באופן ספונטאני או אד-הוק מובילים לתוצאות שאינן עקביות, כאשר לא מתקיימת בקרה מספקת, ומשימות נופלות בין הכיסאות. הגישה של ניהול מקרה מאפשרת לאנשים להבין מי צריך לנקוט בפעולה ומתי, ואיזה מידע נוסף זמין גם מן המערכות הארגוניות. גישה זו מניעה החלטות עקביות ואיכותיות, והיא אטרקטיבית במיוחד לחברות בענפי תעשייה הדורשים פיקוח ורגולציה. חברות מדווחות על הפחתה משמעותית בזמנים - מימים לדקות - עם תוצאות עקביות יותר ויותר, וזאת ללא תוספת בכח אדם.

מניעת שגיאות בהקצאת משימות – בלי תורים והמתנה מיותרת

הקצאת משימות ומסמכים לתור הנכון בתהליכי העבודה משמעותית ליצירת שביעות רצון של הלקוחות בעקבות שיפור איכות התהליכים המוביל לקיצור זמני המחזור.

חברות מדווחות כי בממוצע, כ-30% מהמסמכים אינם מוקצים בצורה נכונה בתוך התהליך הארגוני. אותן שגיאות הקצאה מכבידות מאוד על ניהול המשימה באופן תקין. הגישה של ניהול מקרה מאפשרת ליישם החלטות ניתוב המבוססות על לוגיקה ותוכן באופן ייחודי ובכך מונעת את השגיאות האנושיות הללו, חוסכת זמן רב ומייעלת תהליכים עסקיים.

שימור מקורות – להגברת יצירתיות

במקרים רבים שוקעים מומחים ואנשי מקצוע תחת נטל בירוקרטיה ומשימות אדמיניסטרטיביות שיכולות היו להיות מטופלים על ידי גורמים אחרים בארגון. משאבי מומחים הם מצומצמים גם כך, והפניה לא יעילה שלהם למשימות פשוטות מורידה את הפרודוקטיביות של אותם משאבים. בגישה של ניהול מקרה, הקונטקסט קובע. אוטומציה של ניהול התוכן מאפשרת לארגון להסיר את הנטל האדמיניסטרטיבי מאותם משאבים מומחים ובכך לשמר אותם תוך העלאת מוטיבציה ופרודוקטיביות שלהם.

תקשורת יעילה ועקבית – לכל אורך הארגון

כדי ליעל תהליכים עסקיים, חשוב לנהל תקשורת אחידה ועקבית לכל אורך הארגון. המיקוד בחווית הלקוח גורם לארגונים לאמץ תקשורת מרובת ערוצים. לאינטראקציות בין לקוחות וארגונים תצורות רבות: קול, טקסט, פקס, דואר אלקטרוני, מכתבים, טופסי אינטרנט, וכו. נושא של ניהול תקשורת אחידה בין הארגון ללקוח נעשה מורכב.

יחד עם זאת, ארגון היכול להתאים את ערוץ התקשורת להעדפה של הלקוח ישיג יתרון תחרותי. למרות זאת חברות רבות נוטות לתקשר עם לקוחות דרך המדיום הנח ביותר לארגון.

בגישת ניהול המקרה, הארגון יכול להקים מערכת תקשורת מבוססת תהליכים. כך ניתן לשלב את העדפת הלקוח ביחד עם שלבי תקשורת שנכונים גם לארגון. שיפור חווית הלקוח נגזר מכך שכן כולם זוכים – האינטרנקציות מתרחשות לפי העדפה, אך בתוך קונטקס של תהליך יעיל החוסך לארגון זמן ועלויות.

מחולל דינאמי לניהול מקרים – מהפיכה בתהליכים ובבקרה

הפתרון של OpenText מחבר בין ניהול תוכן לאוטומציה, וזאת כדי לממש את גישת ניהול המקרה וליצור מקרים מלאים שאינם דורשים חיפוש מורכב. הכל זמין בלחיצת כפתור.

תהליך הרכבת המקרים באופן ידני הוא מסוכן ולא עקבי. בעזרת אוטומציה נמנעות השאלות וניתן להבטיח כי תיעוד המקרה מלא, עקבי, וניתן יהיה לשכפל את התוצאות.

Documentum מספקת פתרון מקיף לניהול כלל סוגי התכנים בארגון ממסמכים, תיקים, עצי תוכן ומקרי לקוח. המערכת מאפשרת אינטגרציה לסביבות האפליקטיביות השונות בארגון וקישור של תכנים המופקים ממערכות רבות לממשק ניהול אחד.

Innowera – הרצת תהליכים

Process Runner הוא פתרון המאפשר שליפה ואחזור נתונים מכל ה- Landscape של SAP באמצעות אקסל.

יכולות בולטות של המוצר:הפתרון מאפשר כיסוי נרחב לשינוע והגירת נתונים יעילה בין פעולות SAP, טבלאות ותצוגות, תסריטי BAPI/ RFM או GUI לנתוני מאסטר, נתוני פעולה או תצורה. בכך מספק המוצר ערך לכל המשתמשים העסקיים.

המוצר יציב ואינטואיטיבי. הוא מאפשר למשתמשים לבצע שינוע מהיר ומדויק ללא צורך בפיתוח או קונפיגורציה מיוחדת ב- SAP. התוכנה נותנת מענה תפעולי יום יומי לטובת תהליכים ידניים הנוטים לשגיאות ומעלה את הפרודוקטיביות של המשתמש ומאפשרת מיקסום את העצמאות שלו (צמצום התלות באנשי BASIS).

המוצר מסייע במהלך הקמת פרויקטים גדולים או בינוניים ב- SAP.ניתן לבצע שינוי נתוני SAP באמצעות Excel במהירות, כולל (DS) Dynamic Skips. באמצעות הגדרת התניות ובקרת תוכן על הנתונים ניתן בקלות להגדיר פעולות שאין לבצען. באצעות מוצר זה, הגדרת תהליכים (אחזור או עדכון) אוטומטיים, כולל תזמונים, מתבצעת בקלות ללא צורך בהתערבות אנושית.

הפתרון מאפשר בדיקת שגיאות ובעיות עם ה- DATA המעודכן, ברמת הפריט, השורה או סדרה בעלת מאפיינים מוגדרים מראש – ובנוסף כולל MODE ריצה לטובת בדיקות של תקינות הנתונים.

על ידי פיצול ואיחוד אוטומטי ודינאמי, מאפשר המוצר את ביטול המגבלה של SAP – טיפול בעד 1000 רשומות בכל טרנזקציה, כך מסוגל המוצר לטפל ב +999 שורות (DRS). למוצר יכולת עיבוד מקבילי של מספר תהליכי עדכון / אחזור DATA. שיחזור ועדכון פעולות אנכי – VTR לטיפול בנתונים המאורגנים אנכית מתאפשר בקלות.

פילטרים דינאמיים ודילוגים על DATA לטובת ביצוע בקרה על נתונים שמאוחזרים או מעודכנים מובנים כחלק מן הפתרון המוצע.

המערכת מאחזרת נתונים במהירות וביעילות, ומבצעת את העבודה על בסיס RFC סטנדרטי של SAP. ניתן לשנות נתונים כגון: חומר מאסטר, רישומי תמחור, מאסטר לספקים וללקוחות, ועוד. ניתן לבצע של עדכונים חודשיים, רבעוניים או שנתיים לרשימות מחירים, מרכזי עלות, רישומי כוח אדם, ניהול פרויקטים, רשתות ו-WBS.

SNOW – אופטימזציה לרישוי ERP בעידן הדיגטאלי

ברב הארגונים הסכמי הרישוי הינם מורכבים, ביקורות יצרנים נערכות בתדירות גבוהה, ונדרשת לכך עבודה ואנליזה ידנית, הנוספת לפעילות השגרה. מורכבות הרישוי מהווה אתגר גם בהיבט הכספי והתפעולי כשמנסים להסיק מסקנות לגבי חסכון אפשרי.

 היכולת לבצע אופטימיזציה בעלויות התוכנה מייצרת יתרון תחרותי קריטי לארגון בעידן הדיגטאלי. מערכות היברידיות או פתרונות ענן, שינו לגמרי את התמונה של שוק הרישוי ועל הארגון לבדוק זאת מבחינה אסטרטגית. ספקיות התוכנה מעדכנות את מודלי הרישוי בהתאם להתפתחויות הטכנולוגיה, אך הפיתוח אינו בהכרח מוזיל עלויות למשתמשי הקצה, למעשה ברב המקרים הרישוי מתייקר.

SAP הקימו בישראל צוות ביקורת, והחל מאפריל 2018 הכריזה על מודל רישוי חדש המבוסס על המסמכים שהמערכת מפיקה עבור המשתמשים, התמחיר החדש מבוסס על שיתוף פעולה ופיתוח שנעשה עם משתמשים, אנליסטים ומומחים בתחום. על הארגונים בבואם לחדש יהיה לקבל החלטה האם הרישוי הקיים כדאי יותר עבורם או שיירצו לעבור למודל החדש. במטרה להסב את פעילות לקוחותיה למוצרים בענן הכריזה גם מייקרוסופט על ייקור מוצריה החל מאוקטובר 2018.

קבוצת NessPRO מייצגת אתSnow - פתרון המסייע לארגונים בתחום אופטימיזציית עלויות הרישוי ומביא לחיסכון בהוצאות אלו. הפתרון כבר הותקן ביותר מ- 6000 ארגונים בעולם ומומלץ ונכלל בסקירת החדשנות של גרטנר. הפתרון מאפשר לארגון להפוך לפרואקטיבי היוזם את הפחתת עלויות הרישוי. באמצעות הפתרון של Snow, במקום להגיב לתנודות בשוק, הארגון שולט בהוצאות הרישוי.

 התועלות העיקריות של פלטפורמת Snow

  • הצגת רישוי קיים ועלויות בפועל למול המלצה כיצד לחסוך לשנות ולחסוך. זאת על ידי בחינת אופן השימוש ברישיונות השונים על ידי הארגון ומניעת רישוי יתר או תת רישוי. כך משלם הארגון רק על מה שעושה בו שימוש בפועל - כולל רישוי IBM, Oracle, SAP, Adobe, Microsoft.
  • הצגת רישוי קיים למול המלצה כיצד לחסוך ברישוי של יותר מ 600,000 אפליקציות הכוללות מעל ל-10,000 אפליקציות ענן, מבית היוצר של כ- 81,000 יצרני תוכנה.
  • הצגת אופן השימוש בפועל בארגון ברישיונות השונים - מי משתמש, באיזה התקנים הוא משתמש, כמה הוא משתמש, ובאיזה רשיונות הוא משתמש ועוד. זאת על מנת לצמצם עלויות ולשלם רק על רישיונות שבהם הארגון עושה שימוש בפועל.
  • אבטחה משופרת - זיהוי רציף והתראה בפני תוכנות לא מאושרות או לא מוכרות, זיהוי Shadow IT , זיהוי תוכנות מפיתוח עצמי.
  • ניתוח משמעויות מעבר לענן - בחינת אסטרטגיית מעבר לענן, רישוי שרתים וירטואליים, מרכזי מערכות מידע (Data centers ),  SaaS, End User Devices, ניהול לפי מרכזי עלות, Mobile management
  • ניהול ועדכון חוזי רישוי באמצעות ממשק ממוכן והצגת Effective License Position
  • אינטגרציה למערכות המלאי הקיימות בארגון כגון: CCM, Altiris, EMC, Aveksa, BMC, Landesk ושיפור אמינות הנתונים ב CMDB , סטנדרטיזציה של גרסאות תוכנה בארגון.

פתרון SNOW למערכות SAP בארגון

מעבר לחסכון הרישוי, יש חשיבות גדולה להימנעות הארגון מסיכונים משפטיים עקב אי עמידה בתנאי הרישוי. הפתרון של SNOW למערכות SAP בארגונים עונה לאתגר זה, שכן הוא מאושר ע"י SAP.

באמצעות מתן תובנות עסקיות והמלצות ניהול אופן הרישוי, מאפשרת הפלטפורמה לארגון להשיג את השקיפות והיכולת הנדרשת כדי לייעל ולנהל את הרישוי באופן פעיל בכך להביא לחיסכון בעלויות הרישוי.

תכונות המפתח של   Snow Optimizer For SAP Software

  • פתרון מאושר - כלי האופטימיזציה של SNOW עבור SAP® Software, הנו יישום מאושר לאספקת אופטימיזציה לרישוי SAP
  • איסוף נתונים ואנליזה - איסוף נתונים מקיף ביותר על אופן השימוש בכלל מערכות SAP בארגון והצגתם באופן אחיד בפלטפורמה ייעודית, כולל משך שימוש וניצול זיכרון, שימוש ישיר או עקיף ,מנועים, ומידע נוסף הנדרש לאופטימיזציה.
  • Snow Software Best Practice Rules – פתרון אונליין ייחודי לאיתור הרישוי הנכון מתוך התחשבות בתהליכים מומלצים. אוטומציה מבוססת על סט חוקים מוגדר מראש הן לאיסוף המידע והן לאיתור תצורת הרישוי האופטימאלית.
  • הגדרת חוקים להתראות - הצגת התראות לפני הגעה למגבלות רישוי, שימוש בזיכרון או סוגי פעילות ספציפיים
  • מחולל דוחות - דוחות עבור ABAP כולל SAP S / 4 HANA, Java-UME ומערכות Business Object, כולל מגוון סוגי משתמשים,  סוג מערכות ומטריצת משתמש / דאטה.

תועלות המוצר

  • בטחון בשימוש במוצר מאושר
  • בקרת עלויות מבוססת נתונים, מניעה של חריגות מהסכם הרישוי או ניפוח השימוש והעלויות הכרוכות.
  • אוטומציה מאפשרת צמצום של כ 70% מהזמן לבצוע האופטימיזציה
  • ניהול הרשאות פרואקטיבי - הסרת משתמשים לא מורשים, מעקב אחרי דפוסי התנהגות משתמשים ואיתור מקרים יוצאי דופן
  • מוכנות למו"מ על הסכמי רישוי – הצגת כלל המידע הנדרש כדי לייעל את מערכות הארגון
  • מוכנות לביקורת ותאימות גבוהה – הבנת דפוסי השימוש בארגון בתקופה מוגדרת והתאמת הרשיון מתוך אופטימיזציה תהליכית
  • שימוש יעיל יותר או חוזר ברישיונות שכבר נרכשו ומניעת גידול בהוצאות הרישוי
העולמות של NessPRO
בואו נדבר
פרטים שעליך להשלים בטופס:

    אינפיניטי פארק, רעננה | 03-7666800 | וואטסאפ: 054-5977779
    וואטסאפ לפניות בנושאי גיוס: 054-2934280

    info@ness-tech.co.il
    חזור למעלה