• להיות חברת מיקור החוץ, זה ה-DNA שלנו
  • מיקור החוץ שלנו- סיפור ההצלחה שלך
  • Do what you LOVE- and Outsource the Rest
  • 20 שנה של- יציבות. נסיון. אנשים

מיקור חוץ - זה הסיפור שלנו

הארגונים והחברות המצליחים ביותר, מתמקדים במה שהם "אוהבים" לעשות - החלקים שבהם הם מייצרים באופן מובהק ערך ללקוחות, לעובדים ולקהילה בה הם פועלים. חלקים ותהליכים אחרים, גם אם יש ביכולתם לבצע, הם מועמדים טובים לבחינה והוצאה למיקור חוץ. כך, ארגונים אילו, יכולים לייצר ערך גבוה יותר באמצעות קיצור טווחי הגעה, רמת שירות גבוהה יותר, התייעלות ויתרונות נוספים.

פתרונות ומודלים עסקיים

 מיקור חוץ אסטרטגי מיקור חוץ אסטרטגי
  •  מיקור חוץ אסטרטגי מיקור חוץ אסטרטגי

    מיקור חוץ אסטרטגי

    אנו בנס מלווים זה -20 שנים את ראשוני הלקוחות בישראל אשר אימצו את מודל מיקור החוץ. בסיס הלקוחות מאז הולך ומתרחב, לצד צבירת נסיון עשיר וביסוס מתודולוגיות סדורות אשר מבטיחות כי הידע והניסיון אשר נצברו בקרב מאות לקוחות, אכן נלמדו ובאים לידי ביטוי בניהול הפעילות ובבניית יחסי אמון ביננו לבין כל אחד מהלקוחות. אנו מעמידים בכל תהליך של מיקור חוץ אסטרטגי – מחויבות הנהלה להצלחת התהליך, קבעת מדדים (איכותים וכמותיים), שיפור השירות, מתודלוגיות סדורות לתהליך המעבר למיקור חוץ, כלים ופלטפורמות לשליטה ובקרה ועוד מודל מיקור החוץ של נס עונה על הצרכים והאתגרים הארגוניים הבאים: תמיכה באסטרטגיה והתרבות הארגונית המשתנה רצון להתמקד בהתמחויות הליבה הארגוניות השגת גמישות בהקצאת המשאבים (ההון האנושי והפיננסים) מיצוב מחדש של כלל הכישורים והיכולות בתחום מערכות המידע אל מול הארגון שיפור וקיצור טווחי הגעה לשוק (Time to Market) הרחבת מיומנויות והשירותים של מחלקת ה-IT שיקולים פיננסיים הכוללים: הורדת עלויות, מימון פעילויות פיתוח/רישוי ועוד, שינוי בהקצאת הון ועוד מינוף עבודה עם ספק יחיד (הפחתה של כמות הספקים) לטובת הורדת עלויות הרכש, לשיפור רמת השירות, למציאת תמהיל כישורי IT אופטימאלי, למימוש חדשנות עסקית וטכנולוגית לצד "השוטף", לשיתוף בסיכונים הכרוכים ביישום מערכות ועוד. הסבת משאבי מערכות Legacy ומיקוד משאבים בפיתוח מערכות חדשות. לנס מאות סיפורי הצלחה ועשרות לקוחות פעילים, אשר פועלים במודל מיקור חוץ אסטרטגי מגופי הזנק (Start UP) ועד לארגוני ענק מקומיים או גלובאליים מכלל מגזרי המשק- הפרטיים והציבוריים.

    להמשך קריאה
  •  שירותים מנוהלים שירותים מנוהלים

    שירותים מנוהלים

    אנו בנס מתמחים בניהול פעילויות או תהליכים עסקיים וטכנולוגיים אשר הוגדרו והוצאו לאחריות חיצונית, על ידי הלקוח. אנו, בזכות ניהול מיטבי וגמיש של כל תהליך עסקי או טכנולוגי, מאפשרים לכל לקוח להתמקד בליבת עסקיו ולהימנע מבזבוז משאבים מיותרים. במסגרת עולם השירותים המנוהלים אנו מציעים: אחריות מלאה על נושא טכנולוגי תשתיתי ייעודי: תשתיות, תקשורת, אבטחת מידע. הצבת מומחים בתחומי מחשוב רבים ומגוונים: תשתיות, תקשורת, אבטחת מידע, יועצי מחשוב, ענן ועוד אחריות מלאה על אפיון, תכנון, יישום, אינטגרציה ותחזוקת פרויקטים מחשוב כגון: וירטואליזציה, DR, מעבר לענן, שדרוג תשתיות ועוד. ניהול תהליכים עסקיים שלמים של הארגון בשיטת BPO-Business Process Outsourcing. לדוגמא- מרכז תמיכה ושירות פנים או חוץ ארגוני, מערך טכנאים ומומחי תמיכה, ניהול רכש בעולם המיחשוב, ניהול פעילות הגיוס הטכנולוגי ועוד ועוד... נס כמי שמובילה את עולם השירותים המנוהלים (בכל עולמות הIT ) בישראל זו השנה החמישית ברציפות , תבטיח לכל לקוח ולכל צורך עסקי את המענה הנכון, המדויק והגמיש עבורו.

    להמשך קריאה
  • יועצים ומומחים יועצים ומומחים

    יועצים ומומחים

    בתקופה של צורך בגמישות ובהתייעלות עסקית חשוב לסמוך על המומחים שלנו! אנו מעמידים לרשותכם מקצועני IT מיומנים, תוך זמן קצר ולצרכים הייעודיים שלך. באמצעות פעילות שירותי המומחים והיועצים של נס, אנו מעמידים לרשות לקוחותינו על פי דרישה וצורך, מקצוענים מנוסים למגוון עולמות מערכות המידע: מנהלי פרויקטים, מנתחי מערכות, מומחי BI, מפתחים בכל סביבות הפיתוח, אנשי תשתיות ורשתות, טכנאים, מדריכים, מטמיעים ועוד. שירותי המומחים והיועצים מוענקים כחלק ממעטפת מלאה של שירותים ומודלים עסקיים אשר מעניקה נס למאות לקוחותיה בכל סדר גודל ומכלל המגזרים. למידע נוסף אודות פעילות מומחים ויועצים במודלים השונים לחצו כאן!

    להמשך קריאה
  •  מרכזי שירות ותמיכה (פנים וחוץ ארגוניים) מרכזי שירות ותמיכה (פנים וחוץ ארגוניים)

    מרכזי שירות ותמיכה (פנים וחוץ ארגוניים)

    "שירות ללקוח" הוא ערך עליון של חברת שירותים הפועלת בעיקרה במודלי שירות מנוהל ומיקור חוץ לצד מתן ערך ללקוח. שירותי הייעוץ, ההקמה והניהול של מרכזי תמיכה והשירות, מבוססים על מתודלוגיות אלו ומושתתים על ניסיונה העשיר בניהול עשרות מרכזי תמיכה והיכרות עם צרכי הלקוחות מכלל המגזרים בתחום השירות. פתרון זה להקמה והפעלה של מרכז השירות מבוסס על מתודולוגיה מובנית תומכת אשר נתמכת בכלי אנליזה וניהול יחודים לנס, תוך למידת הארגון- מטרותיו, ליבתו, תפישתו ועוד, והתאמת תהליך הייעוץ או ההקמה לצרכי ומשאבי הארגון תוך שאיפה לצמצום עלויות, הקטנת משאבים ועליה במדדי איכות השירות. נס מנהלת מקצה לקצה את עולמות השירות בעשרות ארגונים הן אל מול עובדי הארגון והן אל מול לקוחותיו הסופיים, כל זה במימוש מלא של תפישת "חווית עובד ולקוח רציפה" בעידן הטרנספורמציה הדיגטלית המגיעה לכל ארגון ובכל סדר גודל. למידע נוסף אודות מומחיות "מרכזי תמיכה ושירות" לחצו כאן!

    להמשך קריאה
  •  תפעול IT ותחזוקה שוטפת תפעול IT ותחזוקה שוטפת

    תפעול IT ותחזוקה שוטפת

    לנס התמחות וניסיון רב בתחזוקת מערכות המחשוב הארגוני, החל ממתן שירותי תשתיות, בסיסי נתונים, ניהול רשתות ומערכות תקשורת, אבטחת מידע ותאימות לתקנים בתחום (SOC), ניהול פרופיל משתמש (IDM), שליטה ובקרה (NOC) ועד להקמת ותחזוקת של חדרי ויחידות מחשב במודלים שונים של אירוח ותפעול.

    להמשך קריאה
  •  תמיכה, שדרוג ויישום (תשתיתי ואפליקטיבי) תמיכה, שדרוג ויישום (תשתיתי ואפליקטיבי)

    תמיכה, שדרוג ויישום (תשתיתי ואפליקטיבי)

    לנס פתרונות מיקור חוץ ייחודיים מבוססי ישומים. כחלק מתהליך היישום והמעבר לעבודה בסביבת הייצור, אנו מציעים חבילה מודולארית המותאמת לכל שלב במחזור החיים של המערכות. לנס ידע רב במערכות- מיקרוסופט, אורקל, SAP מבוססות תהליכי בינה עסקית וניהול מידע עסקי.

    להמשך קריאה
  •  שירות מנוהל מקצה לקצה לכלל עולמות הענן - Cloud as a Service שירות מנוהל מקצה לקצה לכלל עולמות הענן - Cloud as a Service

    שירות מנוהל מקצה לקצה לכלל עולמות הענן - Cloud as a Service

    כחברת מיקור החוץ והשירותים המנוהלים המובילה בישראל, אנו מבינים כי אימוץ מודל ענן חייב להתנהל כמו כל מודל שירות מנוהל אחר בעולמות מערכות המידע, עם התאמת אסטרטגית הענן לאסטרטגיה העסקית הארגונית. אנו מחברים הלכה למעשה את טכנולוגיות הענן לצרכי ויעדי הארגון תוך שימוש במתודולוגיות מוכחות, טכנולוגיות מתקדמות, הכרות עמוקה עם צרכי לקוחותינו ושירותי תמיכה פרו אקטיביים. אנו מעמידים לרשות הלקוח, צוות מומחים מנוסה אשר מלווה את הלקוח משלב ניתוח הפערים והאפיון, דרך התכנון, ביצוע המעבר לענן והתחזוקה השוטפת, ניטור עלויות שוטף של צריכת הענן ועד לשירות מיוחד במודל ,CTO as a Service להמשכיות המעבר לסביבות הענן– בהתאם לצרכי לקוחותינו. שיטות העבודה הייחודיות שלנו בענן, מסייעות לארגונים לממש את הפוטנציאל הגלום בסביבת המחשוב בענן לצד ניהול ה-IT הארגוני כשירות במודל הענן (IT as a service). שילוב זה מאפשר הפחתה משמעותית של סיכונים בניהול פרוייקטי מעבר לענן ובניהול שוטף של סביבות הענן, תוך הפחתת עלויות ותקורות. למידע נוסף אודות יחידת ומומחיות הענן של נס לחצו כאן!

    להמשך קריאה

מיקור חוץ אסטרטגי

אנו בנס מלווים זה -20 שנים את ראשוני הלקוחות בישראל אשר אימצו את מודל מיקור החוץ. בסיס הלקוחות מא...

להמשך קריאה

למה אנחנו

  • 1

    ניסיון -
    מאות לקוחות מכלל המגזרים

     

  • 2

    וותק ומובילות -
    20 שנים של מובילות

     

  • 3

    מקצועיות -
    כי מיקור חוץ זה ה-DNA שלנו

     

  • 4

    גמישות עסקית -
    הסוד של תהליכי מיקור חוץ מוצלחים

     

  • 5

    שקיפות ובקרה -
    המפתח לאמון עסקי ושיתוף פעולה

     

  • 6

    מומחיות טכנולוגית -
    כי אצלנו חדשנות וטכנולוגיה פוגשות אנשים

     

תפיסת מיקור החוץ של נס

מעורבות הנהלה בכירה, יצירת ערך מוסף ללקוח, גמישות ותגובתיות לצרכי הלקוח, שימור וטיפוח המשאב האנושי, הבטחת איכות בניהול תהליכים ופרויקטים שביעות רצון, לקוח, עובדים, נס שביעות רצון, לקוח, עובדים, נס מעורבות הנהלה בכירה, יצירת ערך מוסף ללקוח, גמישות ותגובתיות לצרכי הלקוח, שימור וטיפוח המשאב האנושי, הבטחת איכות בניהול תהליכים ופרויקטים

מיקור חוץ - התמחויות מגזריות

  • פיננסי ובנקאות

    הגופים הפיננסים משקיעים מאמצים רבים במציאת הדרכים להגדלת הכנסותיהן ובה בעת להפחית את העלויות התפעוליות שלהם, להתמודד עם הקצב המהיר של הרגולציה וכמובן לחזק את קשריהן עם הלקוחות הקיימים והחדשים. ​ניסיון של עשרות שנים במגזר הפיננסי והיכרות עמוקה עם עולם התוכן והמגבלות הרגולטוריות, מאפשר לנס ליצור ערך עסקי בקרב לקוחותיה הפיננסים . השירותים המפורטים מטה נוצרו על מנת לתת ערך עסקי מקסימלי ומענה לצרכי הלקוחות תוך שילוב פתרונות חדשניים ומתקדמים הניתנים על ידי מומחי קבוצת מיקור החוץ בנס:

    • לוחות מחוונים פיננסים לקבלת החלטות ניהוליות (יהלום)
    • פתרונות מיקור חוץ לנושאים שונים ביחידות IT ותפעול טכנולוגיית מידע
    • הקמה ותפעול של תהליכים עסקיים מנוהלים בעולם התפעול ומערכות המידע (BPO)
    • הקמה, ניהול ותפעול של מרכזי תמיכה ושירות פנים ארגוניים במודלי מיקור חוץ שונים
    • הקמה וניהול של מערכי תמיכה ושירות עבור לקוחות הקצה של הגופים הפיננסים
    • שירותי מומחה לעולם הענן
  • ממשלתי וציבורי

    גופים ממשלתיים וארגונים ציבוריים נדרשים לספק שירותים רבים לאזרח, וזאת תוך שכלול התשתיות והמערכות המסורתיות שלהם, לצד אתגרי התמודדות עם שקיפות, זמינות ואתגרי הדיגיטצייה.
    הטמעת המערכות ושדרוג הטכנולוגיה במגזר הציבורי דורשים משאבים רבים ותכנון קפדני תוך עמידה ברגולציות ותקני איכות. נס מספקת מגוון שירותים למגזר הציבורי והממשלתי שנועדו לסייע לגופים אלו לנצל את מגוון החידושים הטכנולוגיים ולייעל את אספקת השירותים לציבור.

    לנס ניסיון רב בניהול פרויקטים מורכבים מוטי סיכון ורגולציה במנהל הציבורי המשלבים מגוון טכנולוגיות ותשתיות מתקדמות. לצד, ניסיון רב במתן שירותיי מיחשוב בתצורת מיקור חוץ בהיקפים גדולים לאלפי משתמשי קצה בפריסה רחבה, לארגונים רבים במגזר הציבורי, למשרדי ממשלה, עיריות ורשויות מקומיות. לנס ניסיון רב בעבודה עם המגזר הציבורי, הן מבחינה תפעולית והן מבחינת אופן מימוש ההתקשרויות.

  • רפואה ומדעי החיים

    אחד המגזרים אשר עוברים מהפכה של ממש הוא גופי הבריאות הכולל מרכזי רפואה, חברות לעולמות מדעי החיים, הצלת חיים ועוד.

    לנס ניסיון רב שנים באספקת שרותי תמיכה במשתמשים, ציוד קצה, תפעול מרכזי מחשוב ותשתיות מרכזיות למגזר הרפואה והבריאות המהווה עמוד שדרה בפעילות מיקור החוץ בנס.

    לנס התקשרויות בעלות היקף מצטבר של עשרות שנים בלקוחות אסטרטגיים ממגזר הרפואה, הבריאות והצלת חיים.

    מתן שירות לאורך שנים ארוכות לארגוני בריאות ורפואה מחייב הבנה מערכתית ועמוקה של אופי ארגונים אלו ומתן תגובה ושירות לצרכים לצרכים משתנים שעולים מהלקוחות, לעיתים אף בטווח של שעות, ועל אחת כמה וכמה בעיתות משבר וחירום.

  • הייטק

    חברות הייטק ומוצר רבות שואלות עצמן- האם אני ממקסם מול לקוחותיי את פעילותו של מרכז תמיכת המוצרים שלי לתועלות העסקיות של הארגון? עבור אותם גופים המתפתחים בקצב מהיר, נדרשות תשובות לאותם נושאים שונים סביב מרכז תמיכת המוצרים. לנס נסיון בעשרות חברות מוצר בזכות המודל הנכון של הקמה ותפעול מרכזי תמיכת לקוחות ומוצר, כתשובה לכל אלו. החל משילוב בין כלים טכנולוגיים מהשורה הראשונה לבין מתודולוגיה מובילה של ניהול ידע במרכזי תמיכה, במודל 24/7, בלמעלה מ-10 שפות המשרתות כיום חברות מוצר רבות בארץ ובעולם. כל זה, במטרה לספק מענה מהיר ללקוח הקצה ועד למיקסום ההכנסות לארגון באמצעות מרכז התמיכה ללקוחות.

  • ביטחוני

    בשנים האחרונות נרשמה צמיחה ניכרת בתעשיית ביטחון הפנים והביטחון הכללי. אנו ניצבים מול אתגרים בסוגיות ביטחון הפנים, היערכות לשעת חירום, אכיפת החוק והלוחמה בטרור. כתוצאה מכך, יותר ויותר משאבים מוקצים כיום לפיתוח טכנולוגיות חדשות, יכולות מודיעיניות ומיומנות מבצעית במטרה להקים תשתיות ביטחון יעילות יותר הן תעשיית ביטחון הפנים והן בתעשיית הביטחון הכללי. נס מספקת מערכת פתרונות וכלים המותאמים לדרישות מערכות ניהול IT ותקשורת במתקנים אזרחיים וביטחוניים. ברשותנו אוסף פתרונות וכלים הבנויים לספק מענה לדרישות הספציפיות של כל לקוח, תוך מינוף הידע הנרחב בתחום ה IT והתקשורת, המומחיות התפעולית במערכות אזרחיות וצבאיות כל זה באמצעות אספקת הון אנושי מקצועי עם דרישות וביצועים ללא פשרות .ניסיונה של נס במתן שירותי תמיכה ותפעול המחשוב, הן באמצעות אספקת כ"א מקצועי והן על ידי ביצוע שירותים מנוהלים ופרוייקטי מחשוב מקצועיים, הינו רב ומגוון במגזר הביטחוני ובתעשיות הבטחוניות. ניסיונה הרב של נס, בגיוס והצבת עובדים איכותיים בעלי אישורים ביטחוניים ברמות סיווג הגבוהות ביותר הינו יתרון משמעותי המאפשר קיצור טווחי הזמן ואיוש משרות מהיר.

  • תעשייה, תשתיות ואנרגיה

    תעשיות הייצור, השירותים, האנרגיה והתשתיות הן בעלות חשיבות רבה בכלכלות המפותחות משום שהן מעסיקות נתח גדול מאד מכוח העבודה של המשק ומייצרות חומרים המשרתים ענפים בעלי חשיבות אסטרטגית. נס מספקת שירותי מיקור חוץ בארגוני תעשייה יצרניים וחברות שרותים במשך שנים רבות. תפעול תשתיות מחשוב ומערכות מידע בארגונים אלה מחייבים קיום מערכי תפעול ותמיכה יעילים ומהירים שיסייעו להמשך ייצור ללא השבתות. נס מפעילה מרכזי תמיכה, טכנאי שטח ברחבי המדינה ומהנדסי תשתיות מחשוב בחצרות הלקוחות הפועלים על פי שיטות עבודה, נהלים ומתודולוגיות המבטיחים את רציפות השירות.

הכלים שבאמצעותם מיקור החוץ משרת את אסטרטגיית הארגון

  • שירותים מנוהלים
    במודלים גמישים

  • מעבר מהיר ומופחת סיכונים
    באמצעות ניהול מקצועי
    של פרויקטי המעבר

  • מיקוד בשביעות
    רצון הלקוח

  • יישום של מתודולוגיות
    ITIL, Agile

  • Trusted Advisor-
    הכוונה ויעוץ אובייקטיבים
    בהבנת צורכי הארגון

  • הבטחת איכות בניהול
    פרויקטים ותהליכים

  • מנגנוני היפרדות
    מוגדרים מראש

  • מעורבות הנהלה
    בכירה

  • אספקת כלים
    לניהול ובקרה

שווה קריאה

דברו איתנו
פרטים שעליך להשלים בטופס:

    קריית עתידים תל אביב | 03-7666800 | וואטסאפ: 054-5977779

    info@ness-tech.co.il