פתרונות ומודלים עסקיים

 מיקור חוץ אסטרטגי

מיקור חוץ אסטרטגי

אנו בנס מלווים זה -20 שנים את ראשוני הלקוחות בישראל אשר אימצו את מודל מיקור החוץ. בסיס הלקוחות מאז הולך ומתרחב, לצד צבירת נסיון עשיר וביסוס מתודולוגיות סדורות אשר מבטיחות כי הידע והניסיון אשר נצברו בקרב מאות לקוחות, אכן נלמדו ובאים לידי ביטוי בניהול הפעילות ובבניית יחסי אמון ביננו לבין כל אחד מהלקוחות. אנו מעמידים בכל תהליך של מיקור חוץ אסטרטגי – מחויבות הנהלה להצלחת התהליך, קבעת מדדים (איכותים וכמותיים), שיפור השירות, מתודלוגיות סדורות לתהליך המעבר למיקור חוץ, כלים ופלטפורמות לשליטה ובקרה ועוד

מודל מיקור החוץ של נס עונה על הצרכים והאתגרים הארגוניים הבאים:

  • תמיכה באסטרטגיה והתרבות הארגונית המשתנה
  • רצון להתמקד בהתמחויות הליבה הארגוניות
  • השגת גמישות בהקצאת המשאבים (ההון האנושי והפיננסים)
  • מיצוב מחדש של כלל הכישורים והיכולות בתחום מערכות המידע אל מול הארגון
  • שיפור וקיצור טווחי הגעה לשוק (Time to Market)
  • הרחבת מיומנויות והשירותים של מחלקת ה-IT
  • שיקולים פיננסיים הכוללים: הורדת עלויות, מימון פעילויות פיתוח/רישוי ועוד, שינוי בהקצאת הון ועוד
  • מינוף עבודה עם ספק יחיד (הפחתה של כמות הספקים) לטובת הורדת עלויות הרכש, לשיפור רמת השירות, למציאת תמהיל כישורי IT אופטימאלי, למימוש חדשנות עסקית וטכנולוגית לצד "השוטף", לשיתוף בסיכונים הכרוכים ביישום מערכות ועוד.
  • הסבת משאבי מערכות Legacy ומיקוד משאבים בפיתוח מערכות חדשות.

לנס מאות סיפורי הצלחה ועשרות לקוחות פעילים, אשר פועלים במודל מיקור חוץ אסטרטגי מגופי הזנק (Start UP) ועד לארגוני ענק מקומיים או גלובאליים מכלל מגזרי המשק- הפרטיים והציבוריים.

 שירותים מנוהלים

שירותים מנוהלים

אנו בנס מתמחים בניהול פעילויות או תהליכים עסקיים וטכנולוגיים אשר הוגדרו והוצאו לאחריות חיצונית, על ידי הלקוח. אנו, בזכות ניהול מיטבי וגמיש של כל תהליך עסקי או טכנולוגי, מאפשרים לכל לקוח להתמקד בליבת עסקיו ולהימנע מבזבוז משאבים מיותרים.

במסגרת עולם השירותים המנוהלים אנו מציעים:

  1. אחריות מלאה על נושא טכנולוגי תשתיתי ייעודי: תשתיות, תקשורת, אבטחת מידע.
  2. הצבת מומחים בתחומי מחשוב רבים ומגוונים: תשתיות, תקשורת, אבטחת מידע, יועצי מחשוב, ענן ועוד
  3. אחריות מלאה על אפיון, תכנון, יישום, אינטגרציה ותחזוקת פרויקטים מחשוב כגון: וירטואליזציה, DR, מעבר לענן, שדרוג תשתיות ועוד.
  4. ניהול תהליכים עסקיים שלמים של הארגון בשיטת BPO-Business Process Outsourcing. לדוגמא- מרכז תמיכה ושירות פנים או חוץ ארגוני, מערך טכנאים ומומחי תמיכה, ניהול רכש בעולם המיחשוב, ניהול פעילות הגיוס הטכנולוגי ועוד ועוד...

נס כמי שמובילה את עולם השירותים המנוהלים (בכל עולמות הIT ) בישראל זו השנה החמישית ברציפות , תבטיח לכל לקוח ולכל צורך עסקי את המענה הנכון, המדויק והגמיש עבורו.

יועצים ומומחים

יועצים ומומחים

בתקופה של צורך בגמישות ובהתייעלות עסקית חשוב לסמוך על המומחים שלנו! אנו מעמידים לרשותכם מקצועני IT מיומנים, תוך זמן קצר ולצרכים הייעודיים שלך.

באמצעות פעילות שירותי המומחים והיועצים של נס, אנו מעמידים לרשות לקוחותינו על פי דרישה וצורך, מקצוענים מנוסים למגוון עולמות מערכות המידע: מנהלי פרויקטים, מנתחי מערכות, מומחי BI, מפתחים בכל סביבות הפיתוח, אנשי תשתיות ורשתות, טכנאים, מדריכים, מטמיעים ועוד.

שירותי המומחים והיועצים מוענקים כחלק ממעטפת מלאה של שירותים ומודלים עסקיים אשר מעניקה נס למאות לקוחותיה בכל סדר גודל ומכלל המגזרים.

למידע נוסף אודות פעילות מומחים ויועצים במודלים השונים לחצו כאן!

 מרכזי שירות ותמיכה (פנים וחוץ ארגוניים)

מרכזי שירות ותמיכה (פנים וחוץ ארגוניים)

"שירות ללקוח" הוא ערך עליון של חברת שירותים הפועלת בעיקרה במודלי שירות מנוהל ומיקור חוץ לצד מתן ערך ללקוח. שירותי הייעוץ, ההקמה והניהול של מרכזי תמיכה והשירות, מבוססים על מתודלוגיות אלו ומושתתים על ניסיונה העשיר בניהול עשרות מרכזי תמיכה והיכרות עם צרכי הלקוחות מכלל המגזרים בתחום השירות. פתרון זה להקמה והפעלה של מרכז השירות מבוסס על מתודולוגיה מובנית תומכת אשר נתמכת בכלי אנליזה וניהול יחודים לנס, תוך למידת הארגון- מטרותיו, ליבתו, תפישתו ועוד, והתאמת תהליך הייעוץ או ההקמה לצרכי ומשאבי הארגון תוך שאיפה לצמצום עלויות, הקטנת משאבים ועליה במדדי איכות השירות.

נס מנהלת מקצה לקצה את עולמות השירות בעשרות ארגונים הן אל מול עובדי הארגון והן אל מול לקוחותיו הסופיים, כל זה במימוש מלא של תפישת "חווית עובד ולקוח רציפה" בעידן הטרנספורמציה הדיגטלית המגיעה לכל ארגון ובכל סדר גודל.

למידע נוסף אודות מומחיות "מרכזי תמיכה ושירות" לחצו כאן!

 תפעול IT ותחזוקה שוטפת

תפעול IT ותחזוקה שוטפת

לנס התמחות וניסיון רב בתחזוקת מערכות המחשוב הארגוני, החל ממתן שירותי תשתיות, בסיסי נתונים, ניהול רשתות ומערכות תקשורת, אבטחת מידע ותאימות לתקנים בתחום (SOC), ניהול פרופיל משתמש (IDM), שליטה ובקרה (NOC) ועד להקמת ותחזוקת של חדרי ויחידות מחשב במודלים שונים של אירוח ותפעול.

 תמיכה, שדרוג ויישום (תשתיתי ואפליקטיבי)

תמיכה, שדרוג ויישום (תשתיתי ואפליקטיבי)

לנס פתרונות מיקור חוץ ייחודיים מבוססי ישומים. כחלק מתהליך היישום והמעבר לעבודה בסביבת הייצור, אנו מציעים חבילה מודולארית המותאמת לכל שלב במחזור החיים של המערכות. לנס ידע רב במערכות- מיקרוסופט, אורקל, SAP מבוססות תהליכי בינה עסקית וניהול מידע עסקי.

 שירות מנוהל מקצה לקצה לכלל עולמות הענן - Cloud as a Service

שירות מנוהל מקצה לקצה לכלל עולמות הענן - Cloud as a Service

כחברת מיקור החוץ והשירותים המנוהלים המובילה בישראל, אנו מבינים כי אימוץ מודל ענן חייב להתנהל כמו כל מודל שירות מנוהל אחר בעולמות מערכות המידע, עם התאמת אסטרטגית הענן לאסטרטגיה העסקית הארגונית.

אנו מחברים הלכה למעשה את טכנולוגיות הענן לצרכי ויעדי הארגון תוך שימוש במתודולוגיות מוכחות, טכנולוגיות מתקדמות, הכרות עמוקה עם צרכי לקוחותינו ושירותי תמיכה פרו אקטיביים. אנו מעמידים לרשות הלקוח, צוות מומחים מנוסה אשר מלווה את הלקוח משלב ניתוח הפערים והאפיון, דרך התכנון, ביצוע המעבר לענן והתחזוקה השוטפת, ניטור עלויות שוטף של צריכת הענן ועד לשירות מיוחד במודל ,CTO as a Service להמשכיות המעבר לסביבות הענן– בהתאם לצרכי לקוחותינו.

שיטות העבודה הייחודיות שלנו בענן, מסייעות לארגונים לממש את הפוטנציאל הגלום בסביבת המחשוב בענן לצד ניהול ה-IT הארגוני כשירות במודל הענן (IT as a service).

שילוב זה מאפשר הפחתה משמעותית של סיכונים בניהול פרוייקטי מעבר לענן ובניהול שוטף של סביבות הענן, תוך הפחתת עלויות ותקורות.

למידע נוסף אודות יחידת ומומחיות הענן של נס לחצו כאן!

דברו איתנו
פרטים שעליך להשלים בטופס:

    קריית עתידים תל אביב | 03-7666800

    info@ness-tech.co.il