פתרונות ומודלים עסקיים

 מיקור חוץ אסטרטגי

מיקור חוץ אסטרטגי

אנו בנס מלווים זה -20 שנים את ראשוני הלקוחות בישראל אשר אימצו את מודל מיקור החוץ. בסיס הלקוחות מאז הולך ומתרחב, לצד צבירת נסיון עשיר וביסוס מתודולוגיות סדורות אשר מבטיחות כי הידע והניסיון אשר נצברו בקרב מאות לקוחות, אכן נלמדו ובאים לידי ביטוי בניהול הפעילות ובבניית יחסי אמון ביננו לבין כל אחד מהלקוחות. אנו מעמידים בכל תהליך של מיקור חוץ אסטרטגי – מחויבות הנהלה להצלחת התהליך, קבעת מדדים (איכותים וכמותיים), שיפור השירות, מתודלוגיות סדורות לתהליך המעבר למיקור חוץ, כלים ופלטפורמות לשליטה ובקרה ועוד

מודל מיקור החוץ של נס עונה על הצרכים והאתגרים הארגוניים הבאים:

  • תמיכה באסטרטגיה והתרבות הארגונית המשתנה
  • רצון להתמקד בהתמחויות הליבה הארגוניות
  • השגת גמישות בהקצאת המשאבים (ההון האנושי והפיננסים)
  • מיצוב מחדש של כלל הכישורים והיכולות בתחום מערכות המידע אל מול הארגון
  • שיפור וקיצור טווחי הגעה לשוק (Time to Market)
  • הרחבת מיומנויות והשירותים של מחלקת ה-IT
  • שיקולים פיננסיים הכוללים: הורדת עלויות, מימון פעילויות פיתוח/רישוי ועוד, שינוי בהקצאת הון ועוד
  • מינוף עבודה עם ספק יחיד (הפחתה של כמות הספקים) לטובת הורדת עלויות הרכש, לשיפור רמת השירות, למציאת תמהיל כישורי IT אופטימאלי, למימוש חדשנות עסקית וטכנולוגית לצד "השוטף", לשיתוף בסיכונים הכרוכים ביישום מערכות ועוד.
  • הסבת משאבי מערכות Legacy ומיקוד משאבים בפיתוח מערכות חדשות.

לנס מאות סיפורי הצלחה ועשרות לקוחות פעילים, אשר פועלים במודל מיקור חוץ אסטרטגי מגופי הזנק (Start UP) ועד לארגוני ענק מקומיים או גלובאליים מכלל מגזרי המשק- הפרטיים והציבוריים.

 שירותים מנוהלים

שירותים מנוהלים

אנו בנס מתמחים בניהול פעילויות או תהליכים עסקיים וטכנולוגיים אשר הוגדרו והוצאו לאחריות חיצונית, על ידי הלקוח. אנו, בזכות ניהול מיטבי וגמיש של כל תהליך עסקי או טכנולוגי, מאפשרים לכל לקוח להתמקד בליבת עסקיו ולהימנע מבזבוז משאבים מיותרים.

במסגרת עולם השירותים המנוהלים אנו מציעים:

  1. אחריות מלאה על נושא טכנולוגי תשתיתי ייעודי: תשתיות, תקשורת, אבטחת מידע.
  2. הצבת מומחים בתחומי מחשוב רבים ומגוונים: תשתיות, תקשורת, אבטחת מידע, יועצי מחשוב, ענן ועוד
  3. אחריות מלאה על אפיון, תכנון, יישום, אינטגרציה ותחזוקת פרויקטים מחשוב כגון: וירטואליזציה, DR, מעבר לענן, שדרוג תשתיות ועוד.
  4. ניהול תהליכים עסקיים שלמים של הארגון בשיטת BPO-Business Process Outsourcing. לדוגמא- מרכז תמיכה ושירות פנים או חוץ ארגוני, מערך טכנאים ומומחי תמיכה, ניהול רכש בעולם המיחשוב, ניהול פעילות הגיוס הטכנולוגי ועוד ועוד...

נס כמי שמובילה את עולם השירותים המנוהלים (בכל עולמות הIT ) בישראל זו השנה החמישית ברציפות , תבטיח לכל לקוח ולכל צורך עסקי את המענה הנכון, המדויק והגמיש עבורו.

יועצים ומומחים

יועצים ומומחים

בתקופה של צורך בגמישות ובהתייעלות עסקית חשוב לסמוך על המומחים שלנו! אנו מעמידים לרשותכם מקצועני IT מיומנים, תוך זמן קצר ולצרכים הייעודיים שלך.

באמצעות פעילות שירותי המומחים והיועצים של נס, אנו מעמידים לרשות לקוחותינו על פי דרישה וצורך, מקצוענים מנוסים למגוון עולמות מערכות המידע: מנהלי פרויקטים, מנתחי מערכות, מומחי BI, מפתחים בכל סביבות הפיתוח, אנשי תשתיות ורשתות, טכנאים, מדריכים, מטמיעים ועוד.

שירותי המומחים והיועצים מוענקים כחלק ממעטפת מלאה של שירותים ומודלים עסקיים אשר מעניקה נס למאות לקוחותיה בכל סדר גודל ומכלל המגזרים.

למידע נוסף אודות פעילות מומחים ויועצים במודלים השונים לחצו כאן!

 מרכזי שירות ותמיכה (פנים וחוץ ארגוניים)

מרכזי שירות ותמיכה (פנים וחוץ ארגוניים)

כמענה לצורך להביא את מרכז השירות והתמיכה בארגון ליעילות, ולביצועים מקסימליים, אנו מספקים פתרון מודולארי כולל לעולם התמיכה, החל מתוכנות ומוצרים מתקדמים וכלה במיקור חוץ מלא במודל ענני של מרכז התמיכה פנימי לעובדים או חיצוני ללקוחות הקצה של הארגון.

אנו מפעילים את מרכז השירות והתמיכה הגדול בישראל המשרת לקוחות בכל המגזרים ובכל סדרי הגודל במודל שירות מנוהל, במספר שפות, עם יכולות תמיכה 24/7 בכל רמות התמיכה על פי צרכי הארגון. יתרון הגודל שלנו ושל מרכז השירות והתמיכה מאפשר להבטיח לכל לקוח את המשאבים הנדרשים לפעילויותיו, כולל בזמני עומס או כאשר ישנן בעיות חריגות, ונדרשים משאבים גדולים יותר. המרכז מעסיק מגוון מומחים בתחומים ייעודיים שונים, הן טכנולוגיים והן מגזריים.

על מנת לענות על הצרכים המשתנים בעולמות הענן, מימשנו את כלל הידע הנצבר, הכלים והיכולות, והקמנו מרכז שירותי ענן ייעודי ללקוחות הענן. השירותים ניתנים ע"י צוות מומחים יעודי וכוללים בין השאר שירותי ניהול תשתיות ענן IaaS ו PaaS, ניהול תשתית Office 365, שירותי DevOps, תמיכה בעולמות הפיתוח בענן, שרותי DBA ופתרונות שירות ייעודיים לענן בעולמות הרישוי והניטור.

למידע נוסף אודות מומחיות "מרכזי תמיכה ושירות" לחצו כאן!

 תפעול IT ותחזוקה שוטפת

תפעול IT ותחזוקה שוטפת

לנס התמחות וניסיון רב בתחזוקת מערכות המחשוב הארגוני, החל ממתן שירותי תשתיות, בסיסי נתונים, ניהול רשתות ומערכות תקשורת, אבטחת מידע ותאימות לתקנים בתחום (SOC), ניהול פרופיל משתמש (IDM), שליטה ובקרה (NOC) ועד להקמת ותחזוקת של חדרי ויחידות מחשב במודלים שונים של אירוח ותפעול.

 תמיכה, שדרוג ויישום (תשתיתי ואפליקטיבי)

תמיכה, שדרוג ויישום (תשתיתי ואפליקטיבי)

לנס פתרונות מיקור חוץ ייחודיים מבוססי ישומים. כחלק מתהליך היישום והמעבר לעבודה בסביבת הייצור, אנו מציעים חבילה מודולארית המותאמת לכל שלב במחזור החיים של המערכות. לנס ידע רב במערכות- מיקרוסופט, אורקל, SAP מבוססות תהליכי בינה עסקית וניהול מידע עסקי.

 שירות מנוהל מקצה לקצה לכלל עולמות הענן - Cloud as a Service

שירות מנוהל מקצה לקצה לכלל עולמות הענן - Cloud as a Service

כחברת מיקור החוץ והשירותים המנוהלים המובילה בישראל, אנו מבינים כי אימוץ מודל ענן חייב להתנהל כמו כל מודל שירות מנוהל אחר בעולמות מערכות המידע, עם התאמת אסטרטגית הענן לאסטרטגיה העסקית הארגונית. 
אנו מחברים הלכה למעשה את טכנולוגיות הענן לצרכי ויעדי הארגון תוך שימוש במתודולוגיות מוכחות, טכנולוגיות מתקדמות, הכרות עמוקה עם צרכי לקוחותינו ושירותי תמיכה פרו אקטיביים. אנו מעמידים לרשות הלקוח, צוות מומחים מנוסה אשר מלווה את הלקוח משלב ניתוח הפערים והאפיון, דרך התכנון, ביצוע המעבר לענן והתחזוקה השוטפת, ניטור עלויות שוטף של צריכת הענן ועד לשירות מיוחד במודל CTO as a Service, להמשכיות המעבר לסביבות הענן– בהתאם לצרכי לקוחותינו.
שיטות העבודה הייחודיות שלנו בענן, מסייעות לארגונים לממש את הפוטנציאל הגלום בסביבת המחשוב בענן לצד ניהול ה-IT הארגוני כשירות במודל הענן (IT as a service). שילוב זה מאפשר הפחתה משמעותית של סיכונים בניהול פרוייקטי מעבר לענן ובניהול שוטף של סביבות הענן, תוך הפחתת עלויות ותקורות.

Migration to the Cloud

Migration to the Cloud

כספקית שירותי IT as a Service לעשרות לקוחות מכלל המגזרים ובכל סדר גודל, אנו אמונים בין השאר על בחינת חלופות טכנולוגיות לצרכים המשתנים של הארגונים. הליך בחירה זה מבוסס על הכרות עמוקה עם כלל מערכות וצרכי הלקוח, ובסופו אנו ממליצים על העברת מערכות מסוימות או מקטעים שלמים בארגון, לפתרונות ענן.

במסגרת תהליך בחינת המעבר לענן נשקול יחד עם הלקוח נושאים טכנולוגיים, כלכליים (ROI/TCO), רמות שירות, זמינות מערכות ונתונים, מגבלות רגולטוריות (במידה וקיימות כאלה), דרישות אבטחת מידע, תחזוקה לאורך זמן השוואה לפתרונות On Premise וכל נושא אחר הרלוונטי ללקוח.
המעבר לענן הנו תהליך מורכב יותר ככל שמגוון השירותים והמערכות בארגון רחבים יותר וככל שהממשקים בין המערכות נרחבים יותר. לנו יתרון משמעותי בתכנון וביצוע מעברים של מערכות ופתרונות לענן, וזאת מתוך מאות מקרי בוחן, מתודולוגיות מעבר סדורות, בסיס שירותים ויכולות רחב, המאפשרים לנו התייחס באופן מלא לכלל הצרכים הארגוניים (טכנולוגים ועסקיים). 
למעשה להוות One Stop Shop לתהליך המעבר ובאחריות מלאה.

מודל המעבר בנוי ממספר שלבים וכולל:

  • ניתוח פערים (Gap Analysis) – בחינת המצב הקיים ולימוד צרכים
  • תכנון ארכיטקטורת פתרון בענן – אנו מסייעים ללקוחותינו לממש את הרעיונות, הפתרונות והשירותים אותם הם מספקים ללקוחותיהם דרך ייעוץ ופיתוח הארכיטקטורה המתאימה ביותר למימוש בענן.
  • הגדרת תכנית עבודה מפורטת ותכנון משאבים תוך בחינת כלל החלופות הטכנולוגיות והתקציביות
  • ביצוע המעבר לענן (POC ומעבר בפועל)
  • בדיקות וכניסה לתהליך תחזוקת מערכות
  • תיעוד
  • תחזוקת המערכות בענן, תמיכה ועוד
  • אופטמזציית עלויות
  • Cloud System Broker
  • פיתוח מערכות – סיוע בפיתוח מערכות ואפליקציות בענן
 שירותי ענן היברידיים

שירותי ענן היברידיים

נס מתמחה במתן פתרונות ענן, הן בתצורת Native Cloud והן בתצורה היברידית המשלבת ענן ציבורי ופרטי / תשתיות On prem.
אנו מספקים שירותים מקצועיים מקצה לקצה הכוללים יישום, ניהול, תחזוקה, תפעול וחיסכון מרבי במשאבים.
שירותי הענן ההיברידיים של נס מאפשרים לחברות וארגונים לבצע פעולות אופרטיביות באופן גמיש וחסכוני, תוך התמקדות בעסקי הליבה שלהם.
הענן ההיברידי מאפשר לחברות לשמור על נתונים רגישים וקריטיים באופן מקומי (on-premise) ולהשתמש בכוח המחשוב של הענן הציבורי למשימות מחשוב אשר אינן מכילות מידע רגיש.
השירותים ההיברידיים מאפשרים גם את הפיתרון המהיר והקל עבור מקרים של עליות מתח פתאומיות

 אופטימיזציית עלויות הענן

אופטימיזציית עלויות הענן

אנו עוזרים לך לעקוב, לייעל ולנהל את עלויות הענן שלך בכל הפלטפורמות. בזכות פתרונות וכלים אוטומטיים בשילוב המומחיות שלנו, נוכל לספק לך המלצות בנוגע לשמירה ואף חסכון של הוצאות הענן הארגוניות. בשלב הראשון ננתח את הוצאות הענן, נלמד את הארגון על צורכיו וסביבות העבודה בו, נעקוב אחר השימושיות בענן ומכאן נוכל לספק, הן המלצות בנוגע לצמצום הוצאות אלו, והן תחזיות של הוצאות הענן שלך. כל זה במודל של יעוץ או שירות מנוהל

 (Cloud System Broker (CSB

(Cloud System Broker (CSB

מומחי CSB הינם מומחי רישוי ומערכות אשר אמונים על בחינה שוטפת של חשבונות הענן של לקוחותינו אל מול תוכניות הרישוי של ספקי הענן השונים. מומחה ה-CSB בוחן באופן תדיר את האפשרויות לשיפור כלכלי תוך המלצה למעבר בין חבילות רישוי שונות.

עם הבנת הצורך, פיתחנו שרות המשלב את ניטור הוצאות הענן ושיטות התשלום לספקיות הענן השונות, לצד סט של המלצות טכנולוגיות לייעול השרות והקטנת עלויות הצריכה בענן. שרות זה מבוסס על ממשק שוטף בין ארכיטקטי הענן שלנו עם מומחי ה-CSB. כחלק מחבילת השירות, באמצעות מרכז תמיכת הענן נשלחות התראות שוטפות לגבי חריגות בצריכת הענן והמלצות. בנוסף מומחי ה-CSB ימליץ על ביצוע תהליכים של כיבוי והורדת או העלאת מערכות על פי שיטות ונהלי העבודה של לקוחותינו, כל זאת במטרה להביא לחסכון במשאבים ותקציבים.

מטרת שירות ה-CSB היא לוודא שהלקוח יוכל לעקוב אחר מסגרות התקציב החודשיות והשנתיות כפי שהוגדרו במשותף, על מנת למזער "הפתעות" פיננסיות ולהקטין את אי הוודאות עד כמה שניתן.

Cloud Security

Cloud Security

צוות אבטחת המידע והסייבר של יחידת הענן, מציע פתרונות ושירותים מתקדמים להגנה על כלל סביבות הענן בהם הארגון פועל וצורך. באמצעות מודעות, תאימות מוגברת, תגובה מהירה ויכולת לנהל איומים ופגיעות של סייבר, הקשורים לסביבה העננית שלך בזמן אמת, ועצירה אוטומטית של תקיפות ידועות ובלתי ידועות לפני שהנזק נגרם, עם מינימום פגיעה במידע ובמערכות הארגוניות. לנו פתרונות אבטחת המידע מהחדשניים והמתקדמים, ומשלבים מימוש הגנתי מוכח תוך מענה אסטרטגי בארגוני High-Profile המעוניינים לממש הגנה מתקדמת כנגד איומים ייעודיים.

 Cloud Disaster Recovery

Cloud Disaster Recovery

התאוששות נכונה מאסון היא קריטית עבור כל ארגון וזאת על מנת לייצר המשכיות עסקית מהירה ללא אובדן זמן ועלויות יקרות. תכנון נכון של חדרי מחשב תוך התחשבות בסביבות ענן מלאות או היברדיות, הכנת נהלי DR - הטמעתם, עדכונם וליווי הארגון בהם, יכולות גיבוי ושיחזור באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר- הם חלק מהשירותים והפתרונות שאנו מעניקים לארגונים "עננים" כדי לאפשר לארגונכם להמשיך להתפקד בכל תרחיש אפשרי.

 פתרונות ומוצרי תוכנה מבית Akamai

פתרונות ומוצרי תוכנה מבית Akamai

ITway מבית NESS פועלת בתחום שיווק והפצת מוצרי תוכנה ומתן שירותים ופתרונות בעולמות. Content Delivery Network (CDN) & Cloud security

ITway הנה שותפה בכירה של חברת- AKAMAI פלטפורמת הענן המובילה המסייעת לארגונים לספק חוויות משתמש מאובטחות בכל מכשיר ובכל מקום.

Akamai מעניקה מגוון של פתרונות ומוצרים תחת ההתמחויות הבאות:

  • מוצרי הגנה בענן על אתרי אינטרנט
  • האצה וניטור ביצועים בענן עבור אתרי אינטרנט
  • מוצרי הגנה בענן מפני DDOs תשתיתי, דיוג, פריצה והתחזות

למידע נוסף אודות התמחויות ITway >>

Microsoft Cloud Service

Microsoft Cloud Service

נבחרת המומחים שלנו, מורכבת מצוותים בעלי שם בעולם הרישוי, הייעוץ, הארכיטקטורה, האינטגרציה, מחשוב ענן, תשתיות הענן ופיתוח מיקרוסופט, ומביאים עימם ידע וניסיון עסקי ומקצועי אשר נדרש כדי להביא לידי ביטוי את הערך העסקי והארגוני הרב שגלום במערכות ענן של מיקרוסופט , וזאת בכל היקף נדרש ובהתאמה מלאה לגודל הארגון ולצרכיו.

יחידת הענן שלנו, מדורגת זו השנה הרביעית ברציפות כמי שמובילה את עולם השירותים והערך מוסף בענן בישראל (על פי STKI ) והנה שותף GOLD בכיר של Microsoft בכלל התמחויות הענן כגון:
• Application Development
• Cloud Platform& Productivity
• Datacenter
• Enterprise Mobility Management
• Small and Midmarket Cloud Solutions
• Windows and Devices
ועוד
והן אחד משותפי הרישוי וההפצה הוותיקים בישראל  ( LSP, CSP Direct)

למעשה, נס הנה השותף הוותיק ביותר בישראל המשלב ניסיון ומומחיות במתן פתרונות מבוססי סביבת העבודה המודרנית- 365 Office וAZURE .
מומחינו הם מהמובילים בישראל בהתאמה ויעוץ החל מבחירת חבילת הרישוי המתאימה לצרכי הלקוח ועד מתן פתרונות וחבילות שירותי ענן לכלל פלטפורמות Microsoft.

דברו איתנו
פרטים שעליך להשלים בטופס:

    פארק עתידים תל אביב | 03-7666800 | וואטסאפ: 054-5977779

    info@ness-tech.co.il