תמיכה זה הסיפור שלנו
מרכזי שירות ותמיכה- פנים או חוץ ארגוניים, מהווים היום את אחד הערוצים הכרחיים לתהליכי הטרנספורמציה הדיגטלית ולאסטרטגיית "חווית לקוח". עבורינו, מרכז התמיכה והשירות הוא "קולו של הלקוח" (VoC), ומהוות את אחד האמצעים החיוניים ביצירת שביעות רצון ונאמנות לקוח (עובד הארגון או לקוח חיצוני). אך בראש ובראשונה, מרכז השירות והתמיכה הוא צורך עסקי הכרחי עבור כל ארגון המתמודד על ליבו של הלקוח והעובד, בשוק התחרותי של ימינו.
למה אנחנו?
-
תשתיות מתקדמות הכוללות
שימוש במערכות ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר -
מילוי דרישות
תקני איכות בינלאומיים -
24/7
פעילות רצופה מסביב לשעון -
יכולת רב לשונית
במגוון שפות ברמת שפת אם -
עשרות סיפורי הצלחה
בארץ ובעולם -
גמישות והתאמת הפתרון
לצורכי הלקוח
שווה קריאה
-
סקירה ותובנות ממפגש Omni-Channel
לכתבה המלאה
-
הקשר בין מחוברות עובדים ללקוחות נאמנים
לכתבה המלאהעידוד מוטיבציה של עובדים בעזרת תמריצים בלתי כספיים
לכתבה המלאהשמונה רעיונות לעידוד מחוברות עובדים במרכזי תמיכה
לכתבה המלאה
-
הקמה וניהול של מרכז תמיכת מוצרים עבור לקוחות חברת Itamar Medical
לכתבה המלאה"להעביר תמיכת לקוחות למיקור-חוץ – לא החלטה פשוטה, אבל משתלמת"
לכתבה המלאהמהי מחוברות עובדים
לכתבה המלאה
-
המיתוס הגדול על תמיכה ושירות לקוחות
לכתבה המלאה"להעביר תמיכת לקוחות למיקור-חוץ – לא החלטה פשוטה, אבל משתלמת"
לכתבה המלאה"בשנים הקרובות – אימוץ נרחב של פתרונות צ'טבוט איכותיים"
לכתבה המלאה
-
יש קשר בין מעורבות העובדים במרכזי השירות – לחוויית הלקוח
לכתבה המלאהVoC – להתבונן, להקשיב ללקוח – ואז לפעול
לכתבה המלאה5 מיתוסים על שירות לקוחות
לכתבה המלאה
בואו לעבוד איתנו!
אצלנו תמצאו עולם שלם של הזדמנויות המתאימות לכל שלב בקריירה שלכם- אפשרויות פיתוח קריירה ופיתוח מקצועי, גיוון ועניין, השתלבות בפרויקטים משמעותיים במאות ארגונים מכל המגזרים ובחזית הטכנולוגיה. והמפתיע הוא שכל הקסם הזה ועוד יותר... קורה במקום אחד- נס!
להזדמנות הקריירה הבאה שלךמפגשים, הצלחות ומה שביניהם...
קריית עתידים תל אביב | 03-7666800
info@ness-tech.co.il