צרו קשר

צרו קשר

מוקדי שירות ותמיכה לעולמות מערכות המידע

Ness מפעילה מוקדי שירות ותמיכה פנים וחוץ ארגוניים מהגדולים בישראל, במודל מיקור חוץ לכל ארגון ובכל סדר גודל יתרון הגודל של נס מאפשר להבטיח לכל לקוח את המשאבים הנדרשים לפעילויות על פי צורך ודרישה

  • עמידה בזמני
    עומס ושיא

  • יכולות האטה בתקופות בה צורכי התמיכה משתנים וקטנים

  • (SCALE UP) יכולות גידול בתקופות חריגות הדורשות משאבים גדולים יותר

  • מתודולוגיות ייחודיות להקמה וניהול מרכזי תמיכה ושירות

  • תקני איכות
    לעולם השירות

  • עשרות סיפורי הצלחה בכלל המגזרים

  • תמיכה במגוון שפות

  • 24/7

  • עמידה בזמני
    עומס ושיא

  • יכולות האטה בתקופות בה צורכי התמיכה משתנים וקטנים

  • (SCALE UP) יכולות גידול בתקופות חריגות הדורשות משאבים גדולים יותר

  • מתודולוגיות ייחודיות להקמה וניהול מרכזי תמיכה ושירות

  • תקני איכות
    לעולם השירות

  • עשרות סיפורי הצלחה בכלל המגזרים

  • תמיכה במגוון שפות

  • 24/7

הכל תוך צמצום עלויות התפעול הקיימות ושיפור איכות השירות ועמידה ביעדים ארגוניים

חזור למעלה