Azure Portal

Microsoft Cloud - שירותים והתמחויות

Azure Migration

Azure Migration

כספקית שירותי IT as a Service לעשרות לקוחות מכלל המגזרים ובכל סדר גודל, אנו אמונים בין השאר על בחינת חלופות טכנולוגיות לצרכים המשתנים של הארגונים. הליך בחירה זה מבוסס על הכרות עמוקה עם כלל מערכות וצרכי הלקוח, ובסופו אנו ממליצים על העברת מערכות מסוימות או מקטעים שלמים בארגון, לפתרונות ענן.
במסגרת תהליך בחינת המעבר לענן נשקול יחד עם הלקוח נושאים טכנולוגיים, כלכליים (ROI/TCO), רמות שירות, זמינות מערכות ונתונים, מגבלות רגולטוריות (במידה וקיימות כאלה), דרישות אבטחת מידע, תחזוקה לאורך זמן השוואה לפתרונות On Premise וכל נושא אחר הרלוונטי ללקוח. המעבר לענן הנו תהליך מורכב יותר ככל שמגוון השירותים והמערכות בארגון רחבים יותר וככל שהממשקים בין המערכות נרחבים יותר.
לנס יתרון משמעותי בתכנון וביצוע מעבר של מערכות ופתרונות לAZURE, וזאת מתוך עשרות סיפורי הצלחה, מתודולוגיות מעבר סדורות, בסיס שירותים ויכולות רחב, המאפשרים לנו התייחס באופן מלא לכלל הצרכים הארגוניים (טכנולוגים ועסקיים).  נס הינה One Stop Shop לתהליך המעבר ובאחריות מלאה.

תכולת השירותים ושלבי התהליך במעבר לענן:

שלב ראשון – אפיון ותכנון עד ביצוע:
ניתוח פערים (Gap Analysis, Migration Assessment) – בחינת המצב הקיים, הצרכים, הכנת צילום תמונת מצב (מיפוי ראשוני) והכנת דוח המלצות לתהליך המעבר (Migration) המומלץ.
תכנון ארכיטקטורת פתרון בענן – אנו מסייעים ללקוחותינו לממש את הרעיונות, הפתרונות והשירותים אותם הם מספקים ללקוחותיהם דרך ייעוץ ופיתוח הארכיטקטורה המתאימה ביותר למימוש בענן.
הגדרת תכנית עבודה מפורטת ותכנון משאבים תוך בחינת כלל החלופות הטכנולוגיות והתקציביות
ביצוע בחינת המעבר לענן (POC)
מעבר מערכות ל- Production
תיעוד
שלב שני – תחזוקת מערכות שוטפת:
בדיקות וכניסה לתהליך תחזוקת מערכות
תחזוקת המערכות בענן ותמיכה שוטפת
אופטימיזציית עלויות הרישוי
שלב שלישי – שיפור תהליכים והרחבת שירותים:
פיתוח מערכות – סיוע בפיתוח מערכות ואפליקציות בענן
יעוץ וליווי על פי צורך לכל עולמות התוכן
Cloud Native Solutions
Azure DevOps - CI\CD, Automation and more

 

שירותי ענן היברידיים

שירותי ענן היברידיים

נס מתמחה במתן פתרונות ענן, הן בתצורת Native Cloud והן בתצורה היברידית המשלבת ענן ציבורי ופרטי / תשתיות On prem.
אנו מספקים שירותים מקצועיים מקצה לקצה הכוללים יישום, ניהול, תחזוקה, תפעול וחיסכון מרבי במשאבים.
שירותי הענן ההיברידיים של נס מאפשרים לחברות וארגונים לבצע פעולות אופרטיביות באופן גמיש וחסכוני, תוך התמקדות בעסקי הליבה שלהם.
הענן ההיברידי מאפשר לחברות לשמור על נתונים רגישים וקריטיים באופן מקומי (on-premise) ולהשתמש בכוח המחשוב של הענן הציבורי למשימות מחשוב אשר אינן מכילות מידע רגיש.
השירותים ההיברידיים מאפשרים גם את הפיתרון המהיר והקל עבור מקרים של עליות מתח פתאומיות בדרישות המחשוב תוך התפרצות לענן הציבורי.

 

אופטימיזצית עלויות הענן  Cloud System Broker (CSB)

אופטימיזצית עלויות הענן Cloud System Broker (CSB)

מומחי CSB הינם מומחי רישוי ומערכות אשר אמונים על בחינה שוטפת של חשבונות הענן של לקוחותינו אל מול תכניות הרישוי של מיקרוסופט. מומחי ה- CSB בוחן באופן תדיר את האפשרויות לשיפור כלכלי תוך המלצה למעבר בין חבילות רישוי שונות.
עם הבנת הצורך, פיתחנו שרות המשלב את ניטור הוצאות הענן ושיטות התשלום, לצד סט של כלי אוטומציה והמלצות טכנולוגיות לייעול השרות והתאמת עלויות הצריכה בענן. שרות זה מבוסס על ממשק שוטף בין צוותי ארכיטקטורת הענן עם מומחי ה- CSB .
כחלק מחבילת השירות, באמצעות מרכז תמיכת הענן, נשלחות התראות שוטפות לגבי חריגות בצריכת הענן והמלצות. בנוסף צוות ה- CSB ימליץ על ביצוע תהליכים של כיבוי והורדת או העלאת מערכות על פי שיטות ונהלי העבודה של לקוחותינו, כל זאת במטרה להביא לחסכון במשאבים ותקציבים.
מטרת שירות ה-CSB היא לוודא שהלקוח יוכל לעקוב אחר מסגרות התקציב החודשיות והשנתיות כפי שהוגדרו במשותף, על מנת למזער "הפתעות" פיננסיות ולהקטין את אי הוודאות עד כמה שניתן.

 

 שירות מנוהל מקצה לקצה לכלל עולמות הענן-Cloud as a Service

שירות מנוהל מקצה לקצה לכלל עולמות הענן-Cloud as a Service

כחברת מיקור החוץ והשירותים המנוהלים המובילה בישראל, אנו מבינים כי אימוץ מודל ענן חייב להתנהל כמו כל מודל שירות מנוהל אחר בעולמות מערכות המידע, עם התאמת אסטרטגית הענן לאסטרטגיה העסקית הארגונית. 
אנו מחברים הלכה למעשה את טכנולוגיות הענן לצרכי ויעדי הארגון תוך שימוש במתודולוגיות מוכחות, טכנולוגיות מתקדמות, הכרות עמוקה עם צרכי לקוחותינו ושירותי תמיכה פרו אקטיביים. אנו מעמידים לרשות הלקוח, צוות מומחי מיקרוסופט מנוסה אשר מלווה את הלקוח משלב ניתוח הפערים והאפיון, דרך התכנון, ביצוע המעבר לענן והתחזוקה השוטפת וניטור עלויות שוטף של צריכת הענן, להמשכיות המעבר לסביבות הענן בהתאם לצרכי לקוחותינו.
שיטות העבודה הייחודיות שלנו בענן, מסייעות לארגונים לממש את הפוטנציאל הגלום בסביבות הענן של מיקרוסופט לצד ניהול ה-IT הארגוני כשירות במודל הענן (IT as a service). שילוב זה המאפשר הפחתה משמעותית של סיכונים בניהול פרויקטי מעבר לענן ובניהול שוטף של סביבות הענן, תוך הפחתת עלויות ותקורות.

 

מרכז התמיכה כשירות - Help Desk as a Service

מרכז התמיכה כשירות - Help Desk as a Service

כמענה לצורך להביא את מרכז השירות והתמיכה בארגון ליעילות, ולביצועים מקסימליים, אנו מספקים פתרון מודולארי כולל לעולם התמיכה, החל מתוכנות ומוצרים מתקדמים וכלה במיקור חוץ מלא במודל ענני של מרכז התמיכה פנימי לעובדים או חיצוני ללקוחות הקצה של הארגון.
אנו מפעילים את מרכז השירות והתמיכה הגדול בישראל המשרת לקוחות בכל המגזרים ובכל סדרי הגודל במודל שירות מנוהל, במגוון שפות, עם יכולות תמיכה 24/7 בכל רמות התמיכה על פי צרכי הארגון. יתרון הגודל שלנו ושל מרכז השירות והתמיכה מאפשר להבטיח לכל לקוח את המשאבים הנדרשים לפעילויותיו, כולל בזמני עומס או כאשר ישנן בעיות חריגות, ונדרשים משאבים גדולים יותר. המרכז מעסיק מגוון מומחים בתחומים ייעודיים שונים, הן טכנולוגיים והן מגזריים.
על מנת לענות על הצרכים המשתנים בעולמות הענן, מימשנו את כלל הידע הנצבר, הכלים והיכולות, והקמנו מרכז שירותי ענן ייעודי ללקוחות הענן. השירותים ניתנים ע"י צוות מומחים ייעודי וכוללים בין השאר שירותי ניהול תשתיות Azure של מיקרוסופט ,Office 365, תמיכה בעולמות הפיתוח בענן, שרותי DBA ופתרונות שירות ייעודיים לענן בעולמות הרישוי והניטור.

 

מרכז תמיכת Cloud Service Provider (CSP)

מרכז תמיכת Cloud Service Provider (CSP)

במסגרת הסמכתנו כספק CSP מורשה של חברת מייקרוסופט, אנו מספקים שירותי תמיכה וליווי ללקוחות הענן מייקרוסופט. במסגרת זו מלווים ומסייעים בפתרון בעיות ובתקשורת בין הלקוח למיקרוסופט באופן שוטף ולכל צורך. במסגרת שירותי CSP אנו מציעים שירותים מגוונים וברמות שירות שונות החל משירותי בסיס ועד לשירותי פרמיום הכוללים תמיכת מומחים פרואקטיבית בתחומים שונים. לצוות מומחי ה CSP ישנה גישה ישירה למערוכת מיקרוסופט ואפשרות לפתיחת קריאות ברמת דחיפות מותאמת. לקוחותינו יכולים לפתוח קריאות בכל ערוץ ובכל זמן, לרבות- במייל, טלפונית ודרך מערכת קריאות ייעודית בפורטל החברה

 

SAP on Azure

SAP on Azure

אנו מאפשרים לארגונים בכל מגזר ובכל סדר גודל, לממש את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם גם עם מערכות ה- SAP הארגוניות ומציעים הקמה או מעבר שלהן על כל מרכיביהן ל- Azure.
פתרון SAP on Azure מאפשר לארגונים לממש את הטרנספורמציה הדיגיטלית בעולמות הלקוח, הספקים וההון האנושי שבתוכם. הוא מאפשר חיבוריות מובנית לחיישנים או לרכיבים אחרים שהוטמעה בהם יכולת האינטרנט של הדברים, ובכך ייעול תהליך הייצור, ושיפור התחזוקה והשירות. 

 

DevOps & Agile

DevOps & Agile

תחום ה DevOps תופס תאוצה בקרב ארגונים מוטי חדשנות וטכנולוגיה. וזאת במטרה לקצר זמנים ולשפר את התהליכים והתקשורת בין צוות ה- Development לצוותי ה- Operations.
צוות מומחי ה DevOps שלנו מציע שירות הכולל שלבים שונים המותאמים לצרכים המשתנים של הארגון, גם במודל, as a service החל משירותי יעוץ, דרך סדנאות, הדרכות, שירותי מומחה וכלה בשירות מנוהל מקצה לקצה. כל זה במגוון פעילויות החל מתהליכי בדיקות, דרך מיגרציית מערכות ועד פיתוח פתרונות ייעודיים ותשתיות בענן עבור לקוחותינו.

 

Automation On Cloud

Automation On Cloud

כלים ופתרונות בעולם האוטומצייה, הופכים להיות יותר ויותר קריטיים עבור פרויקטי ענן. ניסיוננו הרב ביישום תהליכי אוטומצייה למגוון רב של צרכים ולקוחות.
ניתן לרכוש את השרותים הסטנדרטיים של ייעוץ, ליווי, הטמעה או צוותי מומחים שישבו בבית הלקוח, וניתן לרכוש את החבילות ה"ענניות" המבוססות על ביצוע הפעילות מרחוק במודל SaaS באמצעות מגוון כלי אוטומציה. 
חבילות ה- SaaS החדשות שאנו מציעים מאפשרות ללקוח לבחור את היקף וסוג השירותים המתאימים בדיוק לצרכיו בכל רגע נתון ועל פי דרישה. 
בין ההתמחויות שלנו: כתיבת אוטומציות לניהול תשתיות הענן, הורדת והעלאת מערכות ושירותים ע"פ זמני הפעילות, הוספת שירותים אוטומטית והורדתם ע"פ שימוש בפועל ועוד.

 

Cloud Security

Cloud Security

צוות אבטחת המידע והסייבר של יחידת הענן, מציע פתרונות ושירותים מתקדמים להגנה על כלל סביבות הענן בהם הארגון פועל וצורך. באמצעות מודעות, תאימות מוגברת, תגובה מהירה ויכולת לנהל איומים ופגיעות של סייבר, הקשורים לסביבה העננית שלך בזמן אמת, ועצירה אוטומטית של תקיפות ידועות ובלתי ידועות לפני שהנזק נגרם, עם מינימום פגיעה במידע ובמערכות הארגוניות. לנו פתרונות אבטחת המידע מהחדשניים והמתקדמים, ומשלבים מימוש הגנתי מוכח תוך מענה אסטרטגי בארגוני High-Profile המעוניינים לממש הגנה מתקדמת כנגד איומים ייעודיים.

 

Cloud Disaster Recovery

Cloud Disaster Recovery

התאוששות נכונה מאסון היא קריטית עבור כל ארגון וזאת על מנת לייצר המשכיות עסקית מהירה ללא אובדן זמן ועלויות יקרות. תכנון נכון של חדרי מחשב תוך התחשבות בסביבות ענן מלאות או היברדיות, הכנת נהלי DR - הטמעתם, עדכונם וליווי הארגון בהם, יכולות גיבוי ושיחזור באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר- הם חלק מהשירותים והפתרונות שאנו מעניקים לארגונים כדי לאפשר להם להמשיך להתפקד בכל תרחיש אפשרי.

 

Microsoft Cloud Professional Service

Microsoft Cloud Professional Service

נבחרת המומחים שלנו, מורכבת מצוותים בעלי שם בעולם הרישוי, הייעוץ, הארכיטקטורה, האינטגרציה, מחשוב ענן, תשתיות הענן ופיתוח מיקרוסופט, ומביאים עימם ידע וניסיון עסקי ומקצועי אשר נדרש כדי להביא לידי ביטוי את הערך העסקי והארגוני הרב שגלום במערכות ענן של מיקרוסופט , וזאת בכל היקף נדרש ובהתאמה מלאה לגודל הארגון ולצרכיו.
יחידת הענן שלנו, מדורגת זו השנה הרביעית ברציפות כמי שמובילה את עולם השירותים והערך מוסף בענן בישראל על פי, STKI והנה שותף מוביל של Microsoft בכלל התמחויות הענן כגון:

Gold
Gold Cloud Platform
Gold Datacenter
Gold Cloud Productivity
Silver
Messaging
Application Development
Small and Midmarket Cloud Solutions
Windows and Devices
Enterprise Mobility Management

מומחינו הם מהמובילים בישראל בהתאמה ויעוץ החל מבחירת חבילת הרישוי המתאימה לצרכי הלקוח ועד מתן פתרונות וחבילות שירותי ענן לכלל פלטפורמות Microsoft.

 

יעוץ לעולמות Azure

יעוץ לעולמות Azure

באמצעות פעילות שירותי היועצים והמומחים בענן, אנו מעמידים לרשות לקוחותינו ע"פ דרישה וצורך מומחים מנוסים במגוון עולמות הענן :
Microsoft AZURE ,Office 365, מומחי רישוי תשתיות, ארכיטקטורה, פיתוח, DevOps ,SAP Modern Workplace

 

הדרכות והטמעות לעולמות סביבת העבודה המודרנית - Modern Workplace (MWP)

הדרכות והטמעות לעולמות סביבת העבודה המודרנית - Modern Workplace (MWP)

הטמעת פלטפורמת Office 365 על מגוון הכלים והפתרונות בה, מהווה אתגר ארגוני. מדובר בסביבות עבודה שכלל המשתמשים בארגון עושים בהן שימוש. האתגר הינו הטמעת המערכת בהצלחה ככלי עבודה נגיש, ידידותי ומקצועי לכל משתמשי הארגון. הצלחת פרויקט מסוג זה נמדדת במידת ובהיקף השימושיות כמו גם בהרחבת הפעילות והשימוש בארגון לאורך זמן. לצורך הטמעה מיטבית של פתרונות מסוג זה מציעה חטיבת פתרונות הלמידה וההדרכה מודל למידה דינמי המורכב מ- 4 רכיבים, המותאמים לארגון ומוודאים הטמעה אפקטיבית לאורך זמן:

  • למידה עצמית - למידה אישית הנתמכת באמצעות כלי למידה מתוקשבים ודיגיטליים.
  • למידה מתווכת - למידה עצמית המסתייעת בחונך / מטמיע.
  • למידה מודרכת - הדרכה פרונטאלית קבוצתית או אישית המועברת בצורה מסורתית.
  • למידה תומכת - תמיכה אפליקטיבית טלפונית.

 

פתרונות להמשכיות עסקית

פתרונות להמשכיות עסקית

בעיתות חירום ומשבר בה ארגונים נדרשים לעבוד מרחוק ולייצר המשכיות עסקית, מחקרים מראים כי ארגונים מבוססי ענן הושפעו פחות מאשר ארגונים המבוססים על DC מסורתי. על כן פיתחנו בנס חבילות ופתרונות מבוססי מיקרוסופט לשעת חירום ומשבר :

  • מרכזי תמיכה ושירות - אחד התחומים שאנו רואים בו צורך מיידי הוא ה-Call Center. אנו מציעים מרכזי תמיכה ושירות בענן על מנת לתת מענה מהיר לתמיכה מרחוק במשתמשי הארגון ובהטמעת פתרונות מיקרוסופט השונים
  • Power Apps - בעיתות משבר וחירום ארגונים נדרשים לפיתוח אפליקציות מהיר הן לטובת העברת מסרים פנים ארגוניים. אנו בנס מתמחים בפיתוח מהיר ללא צורך בקוד של אפליקציות פנים וחוץ ארגוניות מבוססות Power Apps.
  • Teams - פתרונות לשיחות אודיו/וידאו 1:1 ומרובות משתתפים, ניהול צוותיים מרחוק, שיתוף קבצים וניהול פגישות. הכלי נותן מענה נח וזמין לפגישות הפרונטליות, ומאפשר לארגונים לשמור על תקשורת שוטפת עם העובדים ועם לקוחות ו/או ספקים חיצוניים.למידע נוסף
  • Microsoft Windows Virtual Desktop - היא תשתית שולחן העבודה הווירטואלית (VDI) המאפשרת ניהול פשוט ומרוכז והכל בזכות יכולת Multi-session הקיימות באופן מובנה כיום ב- Windows 10. באמצעות השירות ניתן להשתמש בשולחנות עבודה ואפליקציות רבות ב-Azure ללא הצורך בתשתיות/ שרתים מקומיים.  למידע נוסף ויתרונות WVD
  • העברת סביבות עבודה ל-Azure - גם בעיתות משבר בהם אנו נדרשים לעבוד מרחוק לא די בהטמעת כלי שתוף וניהול צוות, חשוב לייצר המשכיות עסקית גם לצוותי הפיתוח, הבדיקות - Azure DevOps  ולאפשר Continuous Deployment & Integration לצוותים מרחוק באמצעות
  • Work items
  • DevOps
  • Test Labs
  • Build Automation
  • API’s for vast ci/cd products such Maven, Jenkins, Kubernetes etc
  • Git and other Repositories
  • Other productivity add-on features

 

 

דברו איתנו
פרטים שעליך להשלים בטופס:

    קריית עתידים תל אביב | 03-7666800 | וואטסאפ: 054-5977779

    info@ness-tech.co.il
    חזור למעלה