עשרת הטיפים המובילים ללמידה דיגיטלית מוצלחת

אנחנו מציגים בפניכם את 10 המפתחות ליישום מוצלח של פרויקט למידה דיגיטלית

  1. התחילו עם אסטרטגיה דיגיטלית

    אל תיכנעו לאופנות! מגמת ההפיכה לדיגיטלי אינה שאלה של כלים ומשאבים. המהפכה הדיגיטלית היא גישה חדשה לפיתוח מיומנויות. למידה והכשרה דיגיטלית הן כבר לא אירוע חד פעמי, הן הופכות להיות תהליך ארוך טווח.

  2. בנו בראשכם את תכנית הלמידה הדיגיטלית האידיאלית שלכם

    שאלו את עצמכם איזה סוג של תכנית הכשרה אתם רוצים ליישם בארגון תוך 5 שנים.
    אל תחשבו בקטן, פתחו את עצמכם לכל האפשרויות. דמיינו כיצד תעבוד מחלקת הדרכה שעברה תהליך שלם של הפיכה לדיגיטלית. המטרה של פעילות זו היא להיות יצירתיים יותר!

  3. בחירת הכלים הטובים ביותר

    הפיכה של גישת הלמידה הדיגיטלית שלכם להצלחה כוללת בחירות אסטרטגיות של כלים ופלטפורמות של למידה. אנשים לרוב מבססים את הבחירה שלהם של מערכת ניהול למידה על העוצמה של מגוון הפונקציות שלה, אך אין להתעלם מהתוכן על ידי אספקה של עיצוב אטרקטיבי ומשאבים זמינים (מדיה עשירה). אמצו תהליכים, הגדירו תהליך עבודה, ונצלו את המקסימום מהכלים!

  4. יצירת צוות ההכשרה היא המטרה הראשונה שלכם

    אנשי מקצוע בתחום הלמידה המקבלים את האחריות של ארגון תכניות למידה דיגיטליות, חייבים לחשוב מחדש על חלקים גדולים מהאופן בו הם עובדים, דבר אשר הם עשויים להתנגד לו. אל תקדמו את פרויקט ההכשרה הדיגיטלית שלכם עד שהכשרתם באופן מלא את הצוות שלכם ושכנעתם אותם ביתרונות שלו.

  5. עירוב מנהלים בתור בעלי עניין מרכזיים

    עבור מנהלים, תכנית הכשרה היא השקעה גדולה במונחים של זמן ואנרגיה. הסבירו בשלב מוקדם מאוד מדוע הקורס ייטיב לא רק עם האנשים הקשורים לכך באופן ישיר, אלא לכל הצוות. הפכו את המנהלים לשחקנים אמיתיים של התהליך ממש מההתחלה.

  6. תקשור עם הלומדים שלכם בכל מקום בו הם נמצאים

    במקום עבודה שהופך יותר ויותר נייד, עליכם לספק נקודות גישה מרובות לפתרון הלמידה שלכם, כמו מכשירי סמארטפון, טאבלטים ורשתות חברתיות. התאימו את האסטרטגיה שלכם לשימושים של הלומדים שלכם.

  7. שיפור מעורבות הלומד

    מוטיבציות לומד חיצוניות, כמו הכרה או התחייבות, הן לרוב פשוטות מאוד להגדרה אך יש להן את המגבלות שלהן. במקרים אלו, גורמי המוטיבציה הפנימיים, העולים מהרצון האמיתי ללמוד, הופכים את תהליך הלמידה ליעיל יותר. ככל שאתם מבצעים יותר התאמה אישית, כך תעוררו יותר את המוטיבציה הפנימית!

  8. התאמה אישית של חוויית הלמידה

    כל אדם הוא אינדיבידואל ייחודי. הבדלים בין אנשים קשורים לא רק לידע ומיומנויות בתחומים מסוימים, ההבדלים קיימים גם בדרכי הלמידה, ביחס לטכנולוגיה, באופן בו הם לומדים אנשים אחרים, ביעדים, בלחץ בעבודה.

    התמקדו בשלוש נקודות על מנת להפוך את פתרון הלמידה הדיגיטלית שלכם לפופולארי בארגון שלכם:

    • בצעו הערכה של נקודת ההתחלה של הלמידה
    • התאימו אישית את המשוב בזמן ההתנסות והתרגול
    • השתמשו בכלים חברתיים ושיתופיים לשיפור העזרה ותמיכה ללומדים במהלך ההטמעה
  9. קבלת משוב מועיל לשיפור מתמשך

    באופן שוטף, בקשו משוב מהלומדים שלכם. בקשו מהם לציין מה טוב ומה שגוי, להציע הצעות ולהגיש רעיונות! הקלו ופשטו את התקשורת הפנימית שלכם.

  10. מדידות ההחזר על ההשקעה

    ודאו כי אתם יכולים להשיב לשאלה הבאה: כמה כסף הוחזר בעקבות ההשקעה? פתחו אסטרטגיית החזר על השקעה (ROI) למדידת העלות והתאימו את אסטרטגיית הלמידה שלכם על ידי איסוף נתונים איכותיים וכמותיים.

מאת: ג'פרי להון – גרימו, מנהל שיווק CrossKnowLedge

דברו איתנו
פרטים שעליך להשלים בטופס:

    אינפיניטי פארק, רעננה | 03-7666800 | וואטסאפ: 054-5977779
    וואטסאפ לפניות בנושאי גיוס: 054-2934280

    info@ness-tech.co.il