שירות מנוהל

במהירות לשינויי השוק, פתרון סטנדרטי עובד וניתן ליישום במהירות הינו עדיף על פני התאמות מדוקדקות לצרכים בעזרת יחידת הIT. פתרון המבוסס על מאגר הלקוחות אנליזה תוכנית קשר אוטומטית ותובנות המשפיעות על המשך ההתנהלות מול הלקוחות.

המקום התפעולי, הטכנולוגי, הופך להיות יותר ויותר סטנדרטי, השכל שמאחורי המערכת הוא הנושא המבדל, היתרון התחרותי.

כדי למקסם את הקשר עם הלקוח חברת  Synergy מציעה לארגונים המעוניינים במקסום איכותי עם לקוחות  מערך מתמחה שמנהל  את הפעילות מול הלקוח בצורה אחידה ומסונכרנת. הסכמה להלן מתארת את כלל הרכיבים ששירות מנוהל מספק לארגון.

 

היתרונות הגדולים של שירות מנוהל לארגון הם:

o חסכון במשאבים: משאבי זמן, כסף, כוח אדם

o קבלת מענה מלא לניהול הקשר עם הלקוחות: אנליזה ותובנות עסקיות , מערכות תומכות, ניהול קמפיינים, תפעול שוטף, הדרכה ומתן זמינות ונגישות בהתאם לSLA - מצופה. 

o חסכון בהשקעת תשומת לב ניהולית במערכות IT- בחירת המערכת הנכונה, הטמעה ותפעול שוטף

התוצאה, גם ארגונים קטנים מאוד יכולים להיכנס ולשחק באותו מגרש משחקים של ארגונים גדולים. בנוסף, נפתחה אפשרות גם לפרויקטים קטנים ומהירים. אפשר להיכנס לענן, להתחיל בקטן, לגדול ולקטון לפי צורך, לשנות את אופי הפעילויות ואת תמהיל השירותים. זאת המגמה שהולכת היום יותר רחוק.

כבר היום מנהלת חברת Synergy  עשרות ארגונים בשיטת השירות המנוהל. היחידות העסקיות הן היוזמות פרויקטים אלה. היחידות שמתפקידן להשיג לארגון יתרון תחרותי בזמן הקצר ביותר האפשרי.

למידע נוסף - Info@Ness-tech.co.il

עוד בנושא...

עוד פרסומים בנושא אשר עשויים לעניין אותך