• You Create. We Support!

תמיכה זה הסיפור שלנו

מרכזי שירות ותמיכה- פנים או חוץ ארגוניים, מהווים היום את אחד הערוצים הכרחיים לתהליכי הטרנספורמציה הדיגטלית ולאסטרטגיית "חווית לקוח". עבורינו, מרכז התמיכה והשירות הוא "קולו של הלקוח" (VoC), ומהוות את אחד האמצעים החיוניים ביצירת שביעות רצון ונאמנות לקוח (עובד הארגון או לקוח חיצוני). אך בראש ובראשונה, מרכז השירות והתמיכה הוא צורך עסקי הכרחי עבור כל ארגון המתמודד על ליבו של הלקוח והעובד, בשוק התחרותי של ימינו.

פתרונות ושירותים לעולם התמיכה והשירות

מוצרים וטכנולוגיות למרכזי שירות ותמיכה מוצרים וטכנולוגיות למרכזי שירות ותמיכה
  • הקמה והפעלה של מרכזי תמיכה כשירות מנוהל הקמה והפעלה של מרכזי תמיכה כשירות מנוהל

    הקמה והפעלה של מרכזי תמיכה כשירות מנוהל

    "שירות ללקוח" הוא ה-DNA של חברת שירותים הפועלת בעיקרה במודלי מיקור חוץ ומתן ערך ללקוח. שירותי הייעוץ וההקמה של מרכזי תמיכה והשירות, מבוססים על מתודלוגיות אלו ומושתתים על ניסיונה העשיר בניהול עשרות מרכזי תמיכה והיכרות עם צרכי הלקוחות מכלל המגזרים בתחום השירות...

    להמשך קריאה
  • שירות ותמיכה פנים ארגוני שירות ותמיכה פנים ארגוני

    שירות ותמיכה פנים ארגוני

    בעולם שבו כל הארגונים מדברים במונחים של "מחוברות ונאמנות עובדים", מרכז התמיכה הפנים ארגוני הופך לצומת קריטית של ידע ומידע על צרכי העובדים. אנו מאמינים כי מרכז התמיכה הארגוני הוא הערוץ המרכזי ל"קולו של העובד". צוותי השירות והתמיכה של נס...

    להמשך קריאה
  • תמיכת ושירות לקוחות– Product & Customer Support תמיכת ושירות לקוחות– Product & Customer Support

    תמיכת ושירות לקוחות– Product & Customer Support

    המורכבות של העסקים בעידן הדיגיטל והגלובליזצייה שיוצרים זמינות וגמישות, לצד ההבנה כי יצירת חוויית לקוח והעמקת נאמנותו לארגון באמצעות מתן שירות ותמיכה, היא הכרח המציאות ומגבירה את האתגר ביצירת מרכז תמיכה אפקטיבי למוצרי החברה וללקחותיו ברובד התפעולי והעסקי גם יחד...

    להמשך קריאה
  • 360 – מוקד תמיכה על פי צורך ודרישה, 24/7 ובמגוון שפות 360 – מוקד תמיכה על פי צורך ודרישה, 24/7 ובמגוון שפות

    360 – מוקד תמיכה על פי צורך ודרישה, 24/7 ובמגוון שפות

    NESS מפעילה את מוקד השירות והתמיכה הגדול בישראל במודל מיקור חוץ לכל ארגון ובכל סדר גודל. המרכז ממוקם בקרית עתידים שבתל-אביב ומעניק שירותי תמיכה לעשרות לקוחות ארגוניים בו זמנית מכלל המגזרים, במגוון שפות, 24/7 ולכל צורך ומטרה עסקיים...

    להמשך קריאה
  • קד תמוצרים וטכנולוגיות למרכזי שירות ותמיכה מוצרים וטכנולוגיות למרכזי שירות ותמיכה

    מוצרים וטכנולוגיות למרכזי שירות ותמיכה

    אנו מתמחים במציאת פתרונות טכנולוגיים, המותאמים לצרכי הלקוח העסקי ושביכולתם ליצור חווית שירות מתקדמת וידידותית. הפתרונות הטכנולוגיים מבוססים כולם תקשורת אחודה- המאחדת בין ממשקי התקשורת עם הלקוח הסופי לכדי יצירת דיאלוג רציף ומותאם כל העת...

    להמשך קריאה
  • הקמה והפעלה של מרכזי תמיכה כשירות מנוהל הקמה והפעלה של מרכזי תמיכה כשירות מנוהל

    הקמה והפעלה של מרכזי תמיכה כשירות מנוהל

    "שירות ללקוח" הוא ה-DNA של חברת שירותים הפועלת בעיקרה במודלי מיקור חוץ ומתן ערך ללקוח. שירותי הייעוץ וההקמה של מרכזי תמיכה והשירות, מבוססים על מתודלוגיות אלו ומושתתים על ניסיונה העשיר בניהול עשרות מרכזי תמיכה והיכרות עם צרכי הלקוחות מכלל המגזרים בתחום השירות...

    להמשך קריאה
  • שירות ותמיכה פנים ארגוני שירות ותמיכה פנים ארגוני

    שירות ותמיכה פנים ארגוני

    בעולם שבו כל הארגונים מדברים במונחים של "מחוברות ונאמנות עובדים", מרכז התמיכה הפנים ארגוני הופך לצומת קריטית של ידע ומידע על צרכי העובדים. אנו מאמינים כי מרכז התמיכה הארגוני הוא הערוץ המרכזי ל"קולו של העובד". צוותי השירות והתמיכה של נס...

    להמשך קריאה
  • תמיכת ושירות לקוחות– Product & Customer Support תמיכת ושירות לקוחות– Product & Customer Support

    תמיכת ושירות לקוחות– Product & Customer Support

    המורכבות של העסקים בעידן הדיגיטל והגלובליזצייה שיוצרים זמינות וגמישות, לצד ההבנה כי יצירת חוויית לקוח והעמקת נאמנותו לארגון באמצעות מתן שירות ותמיכה, היא הכרח המציאות ומגבירה את האתגר ביצירת מרכז תמיכה אפקטיבי למוצרי החברה וללקחותיו ברובד התפעולי והעסקי גם יחד...

    להמשך קריאה
  • 360 – מוקד תמיכה על פי צורך ודרישה, 24/7 ובמגוון שפות 360 – מוקד תמיכה על פי צורך ודרישה, 24/7 ובמגוון שפות

    360 – מוקד תמיכה על פי צורך ודרישה, 24/7 ובמגוון שפות

    NESS מפעילה את מוקד השירות והתמיכה הגדול בישראל במודל מיקור חוץ לכל ארגון ובכל סדר גודל. המרכז ממוקם בקרית עתידים שבתל-אביב ומעניק שירותי תמיכה לעשרות לקוחות ארגוניים בו זמנית מכלל המגזרים, במגוון שפות, 24/7 ולכל צורך ומטרה עסקיים...

    להמשך קריאה
  • קד תמוצרים וטכנולוגיות למרכזי שירות ותמיכה מוצרים וטכנולוגיות למרכזי שירות ותמיכה

    מוצרים וטכנולוגיות למרכזי שירות ותמיכה

    אנו מתמחים במציאת פתרונות טכנולוגיים, המותאמים לצרכי הלקוח העסקי ושביכולתם ליצור חווית שירות מתקדמת וידידותית. הפתרונות הטכנולוגיים מבוססים כולם תקשורת אחודה- המאחדת בין ממשקי התקשורת עם הלקוח הסופי לכדי יצירת דיאלוג רציף ומותאם כל העת...

    להמשך קריאה

מוצרים וטכנולוגיות למרכזי שירות ותמיכה

אנו מתמחים במציאת פתרונות טכנולוגיים, המותאמים לצרכי הלקוח העסקי ושביכולתם ליצור חווית שירות מתקדמת וידידותית. הפתרונות הטכנולוגיים מבוססים כולם תקשורת אחודה- המאחדת בין ממשקי התקשורת עם הלקוח הסופי לכדי יצירת דיאלוג רציף ומותאם כל העת...

להמשך קריאה

למה אנחנו?

  • תשתיות מתקדמות הכוללות
    שימוש במערכות ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר

  • מילוי דרישות
    תקני איכות בינלאומיים

  • 24/7
    פעילות רצופה מסביב לשעון

  • יכולת רב לשונית
    במגוון שפות ברמת שפת אם

  • עשרות סיפורי הצלחה
    בארץ ובעולם

  • גמישות והתאמת הפתרון
    לצורכי הלקוח

שווה קריאה

בואו לעבוד איתנו!

אצלנו תמצאו עולם שלם של הזדמנויות המתאימות לכל שלב בקריירה שלכם- אפשרויות פיתוח קריירה ופיתוח מקצועי, גיוון ועניין, השתלבות בפרויקטים משמעותיים במאות ארגונים מכל המגזרים ובחזית הטכנולוגיה. והמפתיע הוא שכל הקסם הזה ועוד יותר... קורה במקום אחד- נס!

להזדמנות הקריירה הבאה שלך

מפגשים, הצלחות ומה שביניהם...

Service & Support in Motion

תמונות מהמפגש שהתקיים ב - 1/11/18

צפו בתמונות

ניוזלטר

הקשר בין "מחוברות עובדים" במרכזי תמיכה לחווית לקוח מוצלחת

מידע נוסף
דברו איתנו
פרטים שעליך להשלים בטופס:

    קריית עתידים תל אביב | 03-7666800

    info@ness-tech.co.il
    נא לציין שם פרטי
    נא לציין שם משפחה
    נא לציין התפקיד
    נא לציין חברה
    נא לציין את מספר הטלפון נא לציין מספר טלפון חוקי
    נא לציין דואר אלקטרוני הזן את כתובת הדוא"ל המלאה שלך, כולל הסימן @