מיקור חוץ ושירותים מנוהלים

להיות חברת מיקור חוץ זה ה- DNA שלנו

נס עומדת בקשר הדוק עם לקוחותיה ובכך מזהה את הצורך ההולך וגובר למתן שירותי מיקור חוץ ושירותים מנוהלים במגוון מודלים תפעוליים ועסקיים.

נס מציעה פתרונות בעולמות התפעול והניהול במודלים גמישים, החל מניהול מחלקות IT שלמות, תחזוקת יישומים ותשתיות מחשוב, תחזוקת מרכזי מחשוב, צוותי תשתיות, טכנאים, דרך ניהול מרכזי תמיכה ושירות פנים וחוץ ארגוניים, ניתור תשתיות הארגון ועד לפעילות מומחים, יועצים ועוד. 

"עשרת הדיברות" של מודל מיקור חוץ בנס טכנולוגיות

מודל מיקור החוץ של נס מבוסס על עשרה רכיבים - חמישה רכיבים מתודולוגיים וחמישה רכיבים תפעוליים, במטרה ליצור מודל  אופטימאלי ללקוח תוך ייעול, חסכון ויצירת ערך עסקי ממשי של יחידת ה-IT בארגון. 

עשרת הרכיבים:

1. יצירת ערך ויתרון עסקי עבור הלקוח ומימוש היכולת תוך הבנה ושליטה בכל מרכיבי יחידת המחשב.

2. הדרכה והכשרה שוטפת של עובדי יחידת המחשב לפיתוח יכולות מקצועיות ואישיות.

3. יישום ואימוץ מתודולוגיות וסיפורי הצלחה מוכחים תוך דגש על נוהג מיטבי  ITIL v.3 המבטיח יישום מיטבי של שירותי טכנולוגיית המידע ותפקוד אופטימאלי שוטף של יחידת המחשב, לצד Best practices מהארץ ומהעולם על בסיס איסוף הצלחות מצטברות, יישום הצלחות עבר ושימוש בנכסים קיימים.

4. ניהול פרויקטים נכון וגמיש המאפשר הסתגלות מהירה לשינויים ארגוניים, כגון שינוי מבנה, רכישת חברות ופעילויות תוך שליטה בשינויים הטכנולוגיים היומיומיים הפוקדים את הארגון מחד ואת ענף המחשוב מאידך.

5. ניהול רמת השירות (SLM) – מדידה תקופתית וקבועה של רמת השירות הניתן ללקוח. נס מפעילה תהליך קבוע של ניטור ובקרת הסכמי רמת השירות מול הספקים השונים ולטובת הלקוח.

6. יישום פורטלים ולוחות מכוונים מבוססי בינה עסקית (BI) תפעולית המאפשרת למנמ"ר לשלוט בכל רכיבי יחידת המחשב. פורטל יהלום, הינו מימוש ייחודי של רכיב ה- BI, אשר תפקידו לקשר בין חמשת הרכיבים המתודולוגיים לרכיבים התפעוליים.

7. מרכז תמיכה ושירות פנים וחוץ ארגוני -  לנס ניסיון וידע מוכחים ומוצלחים בהקמה ותפעול של מרכזי תמיכה הכוללים: מיתקן, גיוס צוות וניהולו השוטף, אספקת שירות 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע, יכולת לספק שירות בשפות שונות וכן כלים יישומיים מתקדמים ומותאמים, במימוש אצל הלקוח או במתקני נס .

8. ניהול התפעול - על מנת לאפשר לארגון לתפקד באופן מיטבי ושוטף, להקטין סיכונים ולשמור על עדכניות טכנולוגית, נס מבינה את חשיבות ניהול תפעול יחידת המחשב ב- On Going כהמשכיות עסקית –תפעולית עבור הארגון כולו. כל זה בזכות פרואקטיביות, גילוי, מוקדם תחקור והפקת לקחים כאמצעים לשיפור מתמיד.

9. ניהול סביבת ייצור - נס מיישמת מתודולוגיה לניהול סביבת ייצור באמצעות משימות ופרויקטים, ניטור בקרה והתראות בזמן אמת על מערכת התשתית ועל חוויית המשתמש, מרכז שליטה מרחוק, ניהול ידע תפעולי כמרכיב איכות ועוד.

10. ערך מוסף – הספקת המידע ללקוח הקצה בזמן ובאיכות לצד הספקת שירות ללקוח במודל עסקי – תפעולי ייחודי.

נס טכנולוגיות מציעה פתרונות במודל שירותים מנוהלים במספר תחומי התמחות:

• מעבר לענן ב-4 שלבים

כחברת מיקור החוץ המובילה בישראל אנו מבינים כי התפישה העננית אינה טכנולוגית גרידא, אלא אימוץ מודל הענן, חייב להתנהל כמו כל מודל שירות מנוהל אחר בעולמות מערכות המידע ועם התאמת אסטרטגית הענן לאסטרטגיה העסקית הארגונית. ועל כן עבורנו הענן אינו איום אלא הזדמנות לצמיחה ופריצה לשווקים חדשים!
נס מחברת הלכה למעשה את הענן לצרכי הארגון- מחד, מממשת טכנולוגיה מתקדמת ושירותי תמיכה פרו אקטיביים. מאידך נס מעניקה לרשות הלקוח, צוות מומחים מנוסה אשר מלווה את הלקוח משלב האפיון והניתוח, דרך התכנון, המיגרציה והתחזוקה השוטפת ועד לשירות מיוחד במודל CTO as a Service להמשכיות המעבר  לסביבות הענן.
מתודולוגיות נס בענן, אשר פותחו באופן ייחודי על ידי נס, מסייעים לארגונים לממש באופן מלא את הפוטנציאל הגלום בסביבת המחשוב בענן הן בשלב פרויקט המעבר תוך תמיכה מלאה במערכות המוכנות למעבר והכנתן של הסביבות הדורשות התאמה לסביבת הענן . כל זה לצד ניהול ה-IT הארגוני כשירות על ידי נס במודל הענן ( IT as a service) תוך הפחתת סיכונים המתורגמות לפרויקטי מעבר מהירים, מפחתי תקורות ועלויות כל זה נכון הן לעולם התשתיות, הפיתוח, הבדיקות והיישומים הארגונים.

• תמיכה, שדרוג ויישום (תשתיתי ואפליקטיבי)

לנס פתרונות מיקור חוץ ייחודיים מבוססי ישומים. כחלק מתהליך היישום והמעבר לעבודה בסביבת הייצור, נס טכנולוגיות מציעה חבילה מודולארית המותאמת לכל שלב במחזור החיים של המערכות.

לנס ידע רב במערכות, מיקרוסופט, אורקל, SAP מבוססות תהליכי בינה עסקית וניהול מידע עסקי.

• תפעול ותחזוקה שוטפת

לנס טכנולוגיות התמחות וניסיון רב בתחזוקת מערכות המחשוב הארגוני, החל ממתן שירותי תשתיות, בסיסי נתונים, ניהול רשתות ומערכות תקשורת, אבטחת מידע ותאימות לתקנים בתחום (SOX), ניהול פרופיל משתמש (IDM), ושליטה ובקרה (NOC). עד להקמת ותחזוקת חדרי ויחידות מחשב במודלים שונים של אירוח ותפעול.

• ITSM  – IT Service Management

לנס ניסיון רב בתפעול מערכי השרות בעולם המחשוב ומערכות המידע ,הכולל הפעלת מרכזי תמיכה מתקדמים, הפעלת מערכי טכנאים, מתן שירות לעובדי הארגון וללקוחותיו, ניהול הסכמי רמת שירות (SLM), במודל מרוחק  ובאתר הלקוח. בנוסף, לנס התמחות בתפעול מרכזי שירות Call Center, מערכי Back Office, הקמה וניהול של מרכזי תמיכת מוצרים ותפעול תהליכים ארגוניים BPO.

נכסים ייחודיים לפעילות מיקור החוץ בנס

פורטל יהלום

פורטל יהלום, כלי BI ייחודי המתממשק למגוון מערכות מידע ומחשוב, מבצע אינטגרצייה וניתוח של הנתונים בעזרת תצוגה גרפית עשירה ומתקדמת. הפורטל מאפשר הצגת תמונה כוללת על מערך המחשוב ומערכות המידע בארגון ומסייע בקבלת החלטות וביצוע שיפורים.

כאשר תחום המיחשוב בארגון מנוהל באמצעות מיקור חוץ, משמש פורטל יהלום כפלטפורמת ניהול התפעול, ככלי לניהול רצפת הייצור של מיקור החוץ. תפקידו של הפורטל הוא להעביר מידע תפעולי, מתודולוגיות עבודה ומסרים לקבוצות ניהול רלוונטיות לניהול התפעול ביחידת המחשב במיקור חוץ. נס בחרה ב Microsoft כשותף ליישום פלטפורמת היהלום.

NSD

Ness Service Desk הינה מערכת מידע הממכנת את תהליכי התפעול העיקריים ביחידת המחשב. המערכת מבוססת על מימוש תהליכי  V3 ITIL על בסיס הידע התפעולי הרב שנצבר בפרויקטי מיקור החוץ של נס.

מרכז תמיכה ושירות

Unified Reference & Delivery) - URD Center) שהקימה חברת נס הנו מרכז שירות תמיכה  ותפעול מקיף הפועל במודל 24/7 ומטפל בכמיליון פניות מדי שנה, ב- 10 שפות, המגיעות מכ- 100,000 משתמשי קצה ביותר מ- 5,000 אתרים ברחבי העולם.  מרכז URD, אושר לתקן – ISO/IEC 20000 (ממלא דרישות ITILv.3), משלב כלים מתקדמים, מתודולוגיות מוכחות ונהלים מיטביים המאפשרים לנס להציע ללקוחותיה  תמיכה איכותית ומהירה ביעילות, תוך חיסכון בעלויות.

מומחי תשתיות, שליטה ובקרה

לחברת נס צוות המורכב ממומחים בעלי נסיון רב בהובלת פרויקטי תשתיות והטמעת מערכות, כל אנשי הצוות שלנו הינם מובלי תחומים ובעלי שם בתעשיה בתחומים הבאים :
• פתרונות תשתיות, אחסון וגיבויים
• פתרונות לעולם ה- messaging בענן בפרטי והציבורי
• פתרונות שליטה ובקרה הכוללות בין השאר: ניטור תשתיות הארגון וניטור אפיקטיבי
• פתרונות ניהול מחזור חיים של תחנות עבודה
• סיוע במעבר לענן הציבורי על פי מודל "העברה ותחזוקה"

יחידת מעבר לענן

נס הנה החברה המובילה כיום לשירותי ענן, אשר צברה ניסיון  מעשי בהטמעת פתרונות עסקיים לחברות רבות בסדרי גודל שונים במגוון מגזרים.
נס מחברת הלכה למעשה את הענן לצרכי הארגון, מחד, מממשת טכנולוגיה מתקדמת ושירותי תמיכה פרו אקטיביים. מאידך נס מעניקה לרשות הלקוח, צוות מומחים מנוסה אשר מלווה את הלקוח משלב האפיון והניתוח, דרך התכנון, המיגרציה והתחזוקה השוטפת.
וכל זה בארבעה שלבים תוך שימוש בכלי ייחודים.

יתרונות שירותי מיקור החוץ של נס טכנולוגיות

מקצועיות וניסיון - לנס טכנולוגיות ניסיון מצטבר רב בניהול מערכי ניהול חוץ ומתן שירותים ופתרונות בתחומי ה- IT. כתוצאה מכך, לקוחות החברה נהנים מ-Best Practices מהארץ ומהעולם ומבטיחים לעצמם מיקסום התפוקה במינימום זמן.

גמישות - נס טכנולוגיות היא חברת ה-IT המובילה בישראל. עובדה זאת מאפשרת לה וללקוחותיה לבצע שינויים בזמן קצר ולהגיב לדרישות עסקיות ותפעוליות העולות מהשטח. כפועל יוצא הלקוח יכול לשפר את יכולת התחרות והשרות שלו מול מתחריו.

שקיפות ובקרה - נס טכנולוגיות פיתחה מתודולוגיות וכלי ניהול מתקדמים לצורך ניהול מערכי מחשוב בשקיפות ובקרה. לקוחות נס נהנים מכלים המאפשרים להם לבקר ולמדוד את איכות ורמת השירות הניתנים להם על ידי חברת נס בכל נקודת זמן.

מיקוד ומומחיות טכנולוגית - נס טכנולוגיות מקפידה על רמה גבוהה של צוותיה המקצועיים. ברשותם, ידע טכנולוגי בזכות קשריה הענפים של נס עם חברות חומרה ותוכנה עולמיות מובילות ובזכות היותה חברה גלובאלית הפרוסה בלמעלה מ-20 מדינות. כפועל יוצא, ניגש הצוות המקצועי לעבודה כשהוא פנוי לחשיבה יצירתית וגמישות יתר בהתאמת פתרון הולם לכל לקוח. 

מובילי שוק במיקור חוץ

נס מדורגת במקום הראשון במתן שירותי IT ומיקור חוץ בישראל, על פי דירוג 100 החברות של דן אנד ברדסטריט ו-BDI. בשנת 2013 נס דורגה ברשימת "100 ספקיות השירותים הגלובליים" המובילות והחדשניות  ביותר בעולם בתחום הטכנולוגיה. 
בשנת 2014 נס דורגה על ידי חברת STKI, כספקית מובילה למיקור חוץ ושירותים מנוהלים בישראל.

למידע נוסף  - Info@Ness-tech.co.il

 רוני

אורן

מיכאל