IBM Mobile Push Notification - דיאלוג פרסונאלי עם הלקוחות שלך במובייל

בעידן הדיגיטלי תקשורת לקוחות במובייל היא כלי מרכזי לשיווק, תמיכה במכירות ושירות לקוחות.

מערכת IBM Mobile Push Notification עושה את ההבדל. 

 

​תקשורת לקוחות בעידן הדיגיטלי מחייבת פתרונות חדשניים שמתאימים לסגנון החיים החדש. לקוחות וצרכנים מחוברים למרחב הדיגיטלי כל הזמן, והם עושים את זה יותר ויותר באמצעות המכשיר הכי אישי שלהם - הטלפון החכם. חוויית המובייל הפכה לחלק מהסביבה הטבעית של האדם. המשמעות היא שמשווקים - תאגידים, חברות ועסקים - צריכים תקשורת לקוחות במובייל.

IBM Mobile Push Notification - תמיכה בשיווק, מכירות ושירות באמצעות מסרים פרסונאליים ממוקדים במובייל

• שליחת מסרים - טקסט או מסרים מעוצבים - למשתמשי אפליקציית המידע/שירות (כל מערכות ההפעלה).

• הפצת מסרים לפי פילוח לקוחות, נתוני CRM, מאפייני לקוח, נוהלי מכירה ושירות, מיקום הלקוח ועוד.

• כלים ידידותיים ליצירת מסרים בהתאמה אישית של התוכן, הסגנון והתזמון לכל נמען אן קבוצת נמענים.

• אוטומציה של מסרים וניהול מהלכים מתוכננים רב-שלביים.

• מדידת ביצועים ודוחות אפקטיביות.

 

מענה מושלם לתקשורת לקוחות במובייל B2B\B2C

מערכת MPN של IBM נותנת מענה למגוון הצרכים של תקשורת לקוחות מול פלחי שוק, קבוצות מטרה ולקוחות/צרכנים בודדים:

• תקשורת שיווקית - מידע על מוצרים ושירותים חדשים, מבצעים והצעות מכר.

• תמיכה בתהליכי מכירה - אישורי הזמנה, הודעות הכוונה, עדכוני משלוח וכד'.

• ייעול תהליכי שירות - הודעות עדכון, תזכורות חידוש ושדרוג, אישורי ביצוע ועוד.

• קשרי לקוחות - ברכות אישיות, הזמנות לאירועים, התפתחויות בחברה וכו'.

מערכת ניהול תקשורת לקוחות במובייל היא כלי שיווקי חיוני, הן בשווקי B2B לשימושי שירות והן בשווקי B2C לקידום מכירות. בקצב של היום, מול הלקוח/צרכן החדש שנמצא בקשר רציף גם עם המתחרים שלך, תקשורת לקוחות במובייל עושה את ההבדל, ומערכת MPN של IBM עושה אותו הכי טוב.

מערכת המסרים IBM Mobile Push Notification (לשעבר Xtify) היא חלק ממערך הפתרונות הכולל של NessPRO Digital לשיווק דיגיטלי.

למידע נוסף על IBM Mobile Push Notification ועל תקשורת לקוחות במובייל - צוות NessPRO דיגיטל לשירותך