UBX – הגשר לקבלת תמונת לקוח מלאה ועדכנית מערוצים חיצוניים ופנימיים לאורך כל חוויית הלקוח

מערכת UBX (Universal Behaviour eXchange) - חלק מפלטפורמת השיווק האוטומטי של IBM - מספקת כלים לליקוט וניתוח מידע אודות לקוח ממגוון המקורות ונקודות המגע (Partners & Paid Media), וכלים לביצוע פעולות מול לקוחות למימוש הזדמנויות מכירה.

כאשר 81% מהמשווקים בטוחים שהם מבינים את התנהגות לקוחותיהם ורק 38% מהלקוחות מסכימים עם הקביעה הזאת, ברור שיש פער שמפריע ופוגם ביכולת של ארגון לממש הזדמנויות מכירה. מערכת UBX מגשרת על הפער באמצעות ריכוז מידע על התנהגות לקוח ממגוון מקורות.
עם UBX יש לך תמונה עדכנית על התנהגות הלקוח מכל נקודות המגע, המאפשרת לך לפעול מולו מייד ובאופן מדויק ונכון. לא משנה עם כמה מערכות וערוצי שיווק עובדים, המידע שנצבר בכולם מתרכז באופן אוטומטי ב-UBX ומוצג באופן חזותי ברור שמאפשר ניתוח מהיר ותגובה זריזה המבוססת על תמונת לקוח מלאה, מדויקת ועדכנית.

 

 

כל עסק עובד באופן שוטף מול מגוון מקורות מידע, ביניהם מערכות ארגוניות שונות, של יצרנים שונים, כגון CRM, ניהול קריאות שירות, ERP, דיוור ישיר ועוד, וגם מערכות חיצוניות כגון מערכות פרסום, ערוצי מדיה חברתית, אתר אינטרנט וכד'. כל מקור יכול לאסוף סוג אחר של מידע אודות על הלקוח המבוסס על גישה שיווקית שונה למידע ולחוויית הלקוח.

UBX למעשה יוצרת נתיבי מידע אונליין עם כל המערכות על מנת ליצור מפת פעילות דינאמית של הלקוחות - קיימים ופוטנציאליים - הלכה למעשה, מפת הזדמנויות המכירה.

מערכת UBX כוללת מודולים וכלים ליצירת חוויית לקוח שלמה ורציפה, מנקודת המגע הראשונית עם הלקוח, באחד מערוצי הפעילות, ולכל אורך הדרך עד לקבלת החלטה. בכל נקודה ניתן לנקוט פעולה ולבצע אותה, תוך התאמה של התוכן והתזמון לנתוני הלקוח ומעקב אחרי האפקטיביות אונליין.

מערכת UBX מאפשרת מענה מיידי בזכות אוטומציה של החיבור למסדי הנתונים השונים החוסכת צורך בכתיבת ETL. החיבור מבוצע בשיטות מתקדמות באמצעות API מובנה.

מערכת UBX (Universal Behavior Exchange) היא שירות מבוסס ענן המהווה חלק מפלטפורמת השיווק האוטומטי IBM Marketing Cloud.

למידע נוסף על IBM Mobile Push Notification ועל תקשורת לקוחות במובייל - צוות נס-פרו לשירותך