Synergy – מוקד שימור לקוחות – אצלך או בשבילך


סינרג'י | Synergy, מבית חברת Ness ישראל, מתמחה בניהול לקוח על בסיס מידע וידע ומסייעת לארגונים להגיע למיצוי הפוטנציאל העסקי של הלקוחות בחיי היום יום.
מיצוי הפוטנציאל בא לידי ביטוי בפעילות השיווק , המכירות, השירות והשימור של הארגון לשיפור חווית הלקוח, מחד, ולשיפור התוצאות העסקיות של הארגון, מאידך. צרכים עסקיים כגון שיפור שיעורי תגובה, הקטנת אחוזי נטישה הגדלת רווחיות מפעילות ישירה, שירות דיפרנציאלי, מחסור במידע שיווקי ועוד יקבלו מענה פרויקטאלי תוך הגדרת יעדים כלכליים וליווי מלא עד לעמידה ביעדים שהוגדרו.

פתרונות סינרג'י | Synergy מעניקים פתרון מלא לניהול הלקוח וכוללים בין היתר:

  • תוכניות נאמנות ומועדוני לקוחות
  • Analytical/operational - CRM
  • ניהול לקוח בעולם הרב ערוצי בכלל וניהול המדיה הדיגיטלית בפרט
  • תפיסת ניהול לקוח רב מערכתית בארגון


גישת היישום של סינרג'י | Synergy מתבססת על אפיון חד וברור של הצורך העסקי והגדרת פתרון משולב-עסקי טכנולוגי וארגוני, אשר יספק מענה מלא לצורך שאופיין. לאחר שלב האפיון סינרג'י | Synergy מלווה את לקוחותיה בפתרון מותאם המורכב משילוב אופטימלי של עולמות התוכן הרלוונטי:

  • יעוץ עסקי וטכנולוגי - על ידי צוות יועצים בכיר ובעל ניסיון עשיר בעולם ניהול הלקוח
  • שירות מנוהל – אפשרות לקבלת כל פעילות ניהול הלקוח ללא צורך הטמעת תשתיות וכח אדם
  • תשתיות מידע בענן – DWH, חיבור רב ערוצי, campaign Management וMarketing Automation-
  • אנליזה – דוחות אוטומטיים, מידע על פי דרישה וניתוחים מתקדמים לפעילות ממוקדת מול הלקוחות
  • תפעול ("חדר מבצעים") – תהליך מתודולוגי ההופך רעיון עסקי מנצח לפעילות אפקטיבית מול הלקוח
  • קריאייטיב – עיצוב, רעיונות והפקה

מאז הקמתה בשנת 2003, ביצעו אנשי סינרג'י | Synergy עשרות פרויקטים, בארגונים מקומיים ובינלאומיים. עם לקוחותינו נמנים הארגונים הגדולים והמובילים במשק הישראלי והבינלאומי במגזרי התקשורת, הפיננסים, הקמעונאות, היצרנים ומהגזר הציבורי.
ניסיון רב, חדשנות, כוח אדם איכותי, תשתיות מתקדמות, מתודולוגיית עבודה מסודרת, ניהול פרויקטים קפדני, יכולת הנעת תהליכים וכמובן יחס אישי לכל לקוח, הופכים את Synergy לחברה מובילה ופורצת גבולות ואת חווית העבודה עם סינרג'י | Synergy לפרודוקטיבית ומהנה כאחת

Resources

...