רשת ידע פנים ארגונית - פתרון כולל לניהול ידע רלוונטי למרכזי שירות


הפיתרון מספק מענה לצורך של מרכזי שירות ותמיכה ל איסוף ושימור ידע, ליכולת לשתף אותו בצורה פשוטה, מהירה ונרחבת, להנגשתו של הידע לכל אוכלוסיית משתמשים רלוונטית ולפיתוחו של הידע והפיכתו לנכס ארגוני ועסקי.

ClearMash מנהלת ידע ארגונית

המערכת משמשת פלטפורמה לניהול ידע בארגונים המשתלבת עם מערכות תפעוליות הקיימות בארגון ומקנה גישה מהירה, חדשנית וידידותית של הנציגים לידע,  מאפשרת להם לשתף ידע וליהנות מצבירת הידע והניסיון לטובת כלל העובדים.
המערכת מספקת פתרון מקיף ורחב אך הינה גמישה דיה בכדי לענות על דרישותיו הספציפיות של כל ארגון, גם כמערכת חלקית ומשלימה למערכות ידע קיימות.

תועלות הפיתרון בארבע נקודות עיקריות:

  • ניהול ידע מכל מקורות הידע בתוך הארגון ללא קשר למיקומם במערכות (מיילים, קבצים ברשת, CRM, ERP, אינטרנט) ע"י ענן תגיות
  • ניהול והנגשת ידע לא פורמלי. כתוצאה מכך, הארגון ממשיך "ללמוד".
  • מידע מגיע בדחיפה, כך שלא נדרשת פעולה יזומה של המשתמש בחיפוש ואחזור מידע.
  • רשת חברתית פנים ארגונית, קלה ונוחה למשתמשים עם דגש על עיצוב ממשק משתמש מתקדם וידידותי.

בשורה התחתונה, לקוחות שרכשו את המוצר מדווחים על שיפור במדדים ובביצועים של הארגון, מבוסס על מודל ROI  מוכח.

Resources

...