צמצום מחלוקות, ניהול ושמירת מידע לאורך שנים

Glassbox- פתרון ייחודי להקלטת תעבורת האינטרנט של לקוחות באתרי אינטרנט וטכנולוגיות Web .
יכולות הקלטה וניגון של כלל הפעילות של לקוחות חיצוניים ומשתמשים פנימיים על גבי אתר האינטרנט ויישומי Web של החברה.
 
התועלות בפתרון הן:

• מתן תמיכה בלקוחות חיצונים בזמן אמת- על בסיס פעילות באתר החיצוני בטכנולוגיות Web.

הפתרון מאפשר לדעת בזמן אמת מה עובר לקוח בניסיונותיו לעשות שימוש באתר החברה. ההבנה כי לקוח שנכשל בכניסה/חווה קשיים בשימוש הראשוני לא יעשה שימוש בפתרונות החדשים. הפתרון המוצע מאפשר ניתוח פעילות המשתמש בזמן אמת וטיפול יעיל בלקוחות.

Web Analytics – איסוף נתונים על השימוש באפליקציות WEB, ניתוחם והצגתם בכדי לאפשר הבנה וייעול אפליקציית ה-WEB ומכירת תוכן רלוונטי לפי חיתוך לקוח.

בנוסף, הפתרון מאפשר ניתוח חווית משתמש באתר בדיעבד לטובת פעילות פרואקטיבית.

 

רשימת שאלות לדוגמא:

1. כמה לקוחות פוטנציאלים נכנסו לדף הצטרפות ללקוחות חדשים ?

-באיזה תכנים באתר התעניינו אותם לקוחות פוטנציאלים ?

-יכולת להריץ Replay מלא של פעולות הלקוחות הפוטנציאלים באתר.

-יכולת לבצע Replay של לקוחות שנרשמו לאתר ע"מ להבין מה משך אותם להירשם.

-כמה מתוכם שלחו בקשה להצטרף ?


2. כמה לקוחות נכנסו לאתר ?

-מאיפה הגיעו הלקוחות לאתר (מאיזה לחצן) ?

-כמה מהלקוחות המתעניינים לחצו על תפריט מסוים?

-כמה מהלקוחות המתעניינים נכנסו לחלון "לא מוצא מה שאני צריך ?" ואיזה מידע חיפשו שם.

-מה ביצעו אותם לקוחות מתעניינים שלא ביצעו רישום לשירות ?

-כמה מתוכם ביצעו רישום לשירות ?

אתרי האינטרנט מציגים ללקוח מידע שמהווה בסיס להחלטת הלקוח לרכוש מוצר זה או אחר. מידע זה אינו נשמר בבסיסי הנתונים של החברה במסגרת תהליך הרכישה למרות שהוא מחייב את הארגון, הפתרון של חברת Clarisite מאפשר שחזור לצורך תיקון בעיות, וייעול השימוש טרנזקציות המתבצעות אל מול האתר החיצוני ואף באפליקציות Web פנימיות של הארגון - בנוסף הפתרון מאפשר ניתוח אנליטי של הפעילות המתבצעות באתר מה שמאפשר שיפור מתמיד בשירותים הניתנים ללקוח.

Resources

...