Social CRM

 

יתרונות הפיתרון בשני אופנים:

בפן האסטרטגי – אנחנו מבקשים הרשאות לגשת לנתוני האוהדים ומאפשרים לשמור אותם בענן ייעודי עבור מידע חברתי.

  • גישה על ידי ממשק WEB שמאפשר לייצר שאילתות
  • גישה באמצעות API (אפשר לגשת בשאילתות SQL רגילות)
  • נתוני האוהדים= כל מידע בפרופיל (לייקים, סטטוס, גיל, מייל, מיקום, השכלה ועוד)

כלומר: יצירת social CRM, "מועדון לקוחות" של העידן הדיגיטלי. הפתרון מספק מידע על כל שינוי שנעשה או הצטבר בפרופיל הפייסבוק. גולת הכותרת היא באיחוד בין הזהויות: כך שזהות חברתית נקשרת לזהות הצרכנית במערכת CRM של הלקוח.


בפן השיווקי – אנחנו מאפשרים בניה של אתר / אפליקציה שיהיו חברתיים בצורה רוחבית מלאה.
מערכת של רכיבים חברתיים לאימפלמנטציה באתר בצורה שתוכל להגדיל SEO, לתת ללקוח חווית גלישה חברתית ולהגדיל משמעותית טראפיק לאתר.

הנה כמה נתונים מספריים:

  • העלאת כמות הנרשמים (login) לאתר בכ-15%-25%

  • העלאת ה-Traffic של האתר בכ-30%

  • העלאת משך השהיה באתר מכ-5 דקות בממוצע לכ-12 דקות בממוצע

  • הכפלת כמות העמודים הנצפים בממוצע

זה מביא להגדלת תעבורה באתר בכ-30%, הכפלת כמות הדפים הנצפים, והכפלת משך הזמן שגולשים שוהים באתר.

Resources

...